Er det fler som føler

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
At det begynner å bli en smule trangt i magen :p? Her går det utover rygg og ribbein, orker ikke stå oppreist over lengre tid nesten pluss at jeg må ligge rett ut på rygg eller på siden for å få litt pause i ribbeina :p hoho! Gleder meg til han kommer ut ! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja føler det strekker både her og der, enda jeg ikke er like stor som sist.

Du er ikke alene. Er fryktelig lei nå:p

Sist koste jeg meg til siste dag :p skjønner ikke det:p

Jeg har samme følelse Iselin.
At det er trangt.
Spesielt når jeg kjører bil eller sitter rett opp og ned...

Jeg er ikke så høy heller, så babyen har ikke det største huset å boltre seg i....

Her er det enda god plass! Men så er jeg 1,8 m høy og da. Babyen når ikke ribbebena mine med sine spark enda....

Sent from my iPad using BV Forum

Å sitte er grusomt! Da presser jeg han sammen på en måte og kjenner godt at hodet hans presser seg mot ribbeina mine.

Kjempetopp at jeg har kontorjobb :P

Huff ja, her er det fryktelig trangt, det er vondt og jeg liker ikke bevegelsene lenger! Nå ligger hun med hodet ned å sparker rett i ribbebena! :(

♧ Sendt fra appen ♧

Huff ja, her er det fryktelig trangt, det er vondt og jeg liker ikke bevegelsene lenger! Nå ligger hun med hodet ned å sparker rett i ribbebena! :(

♧ Sendt fra appen ♧
Samme her!!! Kjennes ut som hu tar spenntak å sparker i ribbeina samtidig som hue presser på blæra....takk lissom...:-P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Var i en strekke periode for noen uker siden, føltes ut som jeg ikke kunne stå oppreist..skikkelig etter juleaften middag feeling haha.
Nå plages jeg vel egentlig mest av at jeg ikke finner behagelige sitte eller sove stillinger uten at det presser her og der:p

Jeg føler faktisk ikke at det begynner å bli trangt. Det er akkurat som om magen ikke vokser seg større. Jeg legger på meg, men har ikke fått heeeelt babypreg over magen enda.. Sammenliknet med sist, føler jeg at jeg er mindre, men har like høye SF-mål, og jeg kjenner masse liv, så er ikke bekymret:) Likevel føler jeg at i siste trimester skulle man nesten fått babymage sånn at folk kan se det, og ta hensyn til at man er gravid slik at man slipper å stå på t-banen/bussen osv. Jeg går jo ikke akkurat bort til folk og sier: unnskyld, men jeg er gravid, kunne jeg fått plassen din? Likevel er det ingen som tør reise seg heller, for de er ikke sikre på at jeg virkelig ER gravid, og er redd for at jeg skal bli fornærmet:P

Føler med dere alle altså, han ligger med hodet ned og bena rett opp i ribbeina, og noen ganger trekker han nok bena opp, eller ned, til seg og sparker ut i magen :p

Haha hadde nok heller ikke gått bort og bedt folk flytte seg nei, men det hadde vært veldig deilig om folk flyttet seg fordet :p

Kjenner kun spark ut fra magen, om dere skjønner. Og av og til trykk mot blæra. Så jeg aner ikke hvordan det kjennes ut med spark mot ribbeina. Forrige svangerskap låg jenta mi i seteleie så jeg kjente ikke til det da heller.

Kjenner kun spark ut fra magen, om dere skjønner. Og av og til trykk mot blæra. Så jeg aner ikke hvordan det kjennes ut med spark mot ribbeina. Forrige svangerskap låg jenta mi i seteleie så jeg kjente ikke til det da heller.

Heldige du!!
images

Ja! Her er det kjempetrangt, spesielt fordi han ikke har lagt seg med hodet ned (tror jeg)! Her i går måtte jeg faktisk hyle au når han sparket ut av magen min, det var akkurat som han strekte heeele seg, så vondt var det aldri med første og det er fortsatt 9 uker og og vokse seg stor og sterkere på liksom! Bekymret for hvordan dette skal ende. Ribbebeina får også gjennomgå!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her er det veldig trangt synes jeg. Var helt forferdelig grusomt å fly i fire timer i går. Kommer ikke til å fly så seint i graviditeten igjen.. Kjekt å se ganske gravid ut, men det føles ikke så godt ;-)

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Ja! Her er det kjempetrangt, spesielt fordi han ikke har lagt seg med hodet ned (tror jeg)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her ligger hun med hodet ned og det er trangere og vondere nå enn det noen gang har vært! :(

♧ Sendt fra appen ♧

samme her også, syns alt begynner og bli vondt og ubehagelig nå..9 uker igjen og det er såååååå lenge;(
Værst om natten når en skal prøve og ligge på siden for og sove, det stikker og river i hele magen og lillebror vil sparke i ribbeina;(
Ligger jeg på ryggen dør jeg av halsbrann;(blææææ

samme her også, syns alt begynner og bli vondt og ubehagelig nå..9 uker igjen og det er såååååå lenge;(
Værst om natten når en skal prøve og ligge på siden for og sove, det stikker og river i hele magen og lillebror vil sparke i ribbeina;(
Ligger jeg på ryggen dør jeg av halsbrann;(blææææ
Har du prøvd å ligge på rygg med hodet litt høyere da ?? Det funker i alle fall litt hos meg ved halsbrann, samtidig som jeg står opp og drikker litt melk, noe som og funker da :) ellers har jeg det værst når jeg sitter og står faktisk.. Ligger aller helst bare rett ut eller på siden .. :(

Back
Topp