Er det fler som er ekstremt vimsete?

Linntendo!

Forelsket i forumet
Jeg er så vimsete! At jeg begynner å lure på om noe er galt med meg!
Jeg glemmer alt! og kløner alt til, hele tiden![:(]

Sånn som i forrige uke skulle jeg sende ett par sko til noen her inne, også klarte jeg å skrive mitt eget navn som mottaker og den egentlige mottakeren som avsender!
Det har jeg gjort før også! [X(]

Og jeg glemmer avtaler, glemmer å betale regninger i tide osv.. +++

Er det fler som er sånn?[8|]

heheh huff må bare le for jeg er heeeelt lik...godt å høre at det er flere [:D]

ja..
helt ekstremt, blir helt deppa av det..
vi har en fin slik traktor sdom gutta liker og bruke ute, av plast.
og en dag så trilla brage den bak bilen, før han hoppa av og ville inn i bilen.
jeg sa til meg selv at nå må jeg ikke glemme og flytte den. men det klarte jeg jo, og kjørte rett over den.
holt på og gjøre det i dag også, men da var det med 3 hjuls sykkelsen til gutta.
ogdå en annen gang var det noen sekker og poser som jeg hadde satt fremfor bilen på vei hjem fra barnehagen, og der kjørte jeg over det også..

om jeg skal huske og ta med meg noe til barnehagen, glemmer jeg det ofte i bilen.
om sambo skal ha noe på butikken og vi prater sammen i tlf mens jeg er i buteikken, så glemmer jeg det nesten med det samme...
er masssssssse mer jeg kunne tatt med men føler meg bare dummere og dummere jo mer jeg skriver her.. [:(] 

Jepp... Aldri møtt noen som er mer vimsete og klønete som meg...

Ringte søsteren min i dag, tantegutten min hadde bursdag i går, og det glemte jeg... Da jeg sa jeg hadde glemt det ut og om han hadde kost seg i går så sa hun "....Det er en mnd siden Christian hadde bursdag, Catrine...."[X(]

Jeg glemmer alt! Personer, avtaler, hente unger, p-pillene, bursdager....

jepp! en smuule vimsete ja[:-]

Jeg sa til meg sjøl at jeg skulle huske hemmeligvenn-gave på Ikea idag.. Kommer hjem og så...........ja...det var ingen hemmeligvenn-gave i posene[8D]

Back
Topp