Er det fler her

Har lagt vekt på at jeg vil være i fred og minst mulig innblanding. Badekar og gjerne forløsning i badekar.
Leverer brevet når jeg har time til innskriving :-)

Jeg skrev dét lange fødebrevet med ønsker og tanker sist, - gjett hva som ble liggende hjemme når vi dro avgårde til sykehuset... hehe... surrehue..! :p

Jeg har tenkt å skrive ned noen ønsker å ta med på sykehuset. Jeg tror ikke jeg skal på slik innskrivings samtale, men legger det i fødebaggen, og håper at jeg husker å ta det frem :) Har noen ting som er ekstra viktig, og disse må mannen skrive opp på mobilen, så er det enklere å få formidlet det (håper jeg).

Gjorde det sist gang, men fikk aldri bruk for det. Så tviler på at det blir gjort denne gangen....

Haha, snakke på å ikke lese hele innlegget. Jeg skal legge vekt på at jeg ønsker helst ikke epidural, grunnet dårlig erfaring. at jeg vil se morkaken, for den ble faktisk borte for de sist, og den kan jo ha viktig info. I tillegg at jeg gjerne vil prøve akupunktur :)

Haha, snakke på å ikke lese hele innlegget. Jeg skal legge vekt på at jeg ønsker helst ikke epidural, grunnet dårlig erfaring. at jeg vil se morkaken, for den ble faktisk borte for de sist, og den kan jo ha viktig info. I tillegg at jeg gjerne vil prøve akupunktur :)

Har egentlig litt lyst å se den jeg også, men vet ikke om jeg tørr, haha :p har du lyst å fortelle hvorfor du har dårlig erfaring med epidural? Er nemlig i tvil om den sjøl..

Har egentlig litt lyst å se den jeg også, men vet ikke om jeg tørr, haha :p har du lyst å fortelle hvorfor du har dårlig erfaring med epidural? Er nemlig i tvil om den sjøl..
Jeg vet ikke om jeg tør å se den jeg heller, men de kastet den uten at noen (ikke en gang JM) hadde sett den sist, og derfor tenker jeg hvis jeg ber om å se den, så må de beholde den inne på rommet til noen kyndige har sett på den.
Jeg ble stukket feil, det endte med at de satte den spinalt. Anestesilegen viste ikke doseringer siden han stakk for langt inn, og det endte med fødsel uten effekt av den. Når jeg var ferdig, fikk jeg spinalhodepine i tre dager etter fødsel, noe som medførte at jeg ikke kunne ta meg av lillemann selv. Måtte ligge flatt for ikke å ha en dundrende hodepine. Mener selv at jeg sliter med mer hodevondt i dag etter dette. Tåler veldig dårlig høye lyder, da står trommehinnenene mine å dirrer kjennes det ut som.
Dette er selvfølgelig uflaks, og vil antakelig ikke skje igjen, men siden jeg uansett fødte uten tilslutt sist også, så har jeg lyst til å se om jeg klarer meg uten. Vet det er mange som har veldig god hjelp av det, samt at sist så hadde jeg svangerskapsforgiftning, så jeg ble vel egentlig ikke spurt om jeg ville ha det. Hadde veldig høyt bt, og da tror jeg det nesten er standard?

Her blir det planlagt keisersnitt og høgest på lista er at eg får han straks, dei skal ikkje ta han fram om ikkje nødvendig, visst eg ikkje er i form så får mannen min gutten og mannen min skal få klippe navlestrengen. Sist vart det hast ks og narkose så vi opplevde ikkje den vanlige rutinen pga narkosen.

Back
Topp