Er det fler enn meg?

Babyivente

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Hei alle gravide :) Er det fler enn meg som ikke har noe typisk symptomer? Jeg er litt mer sliten enn jeg pleier… Men ikke noe annet - føler meg ikke litt gravid engang :laughing021 Eller… jeg fryser EKSTREMT mye og veldig lett ( noe jeg vanligvis ikke gjør )…

Hei alle gravide :) Er det fler enn meg som ikke har noe typisk symptomer? Jeg er litt mer sliten enn jeg pleier… Men ikke noe annet - føler meg ikke litt gravid engang :laughing021 Eller… jeg fryser EKSTREMT mye og veldig lett ( noe jeg vanligvis ikke gjør )…
Samme her! Null symptomer. Er trøtt og sliten men kan ha med litja som vekker meg annenhver time om natta.

Men jeg har begynt å fryse mer også, noe jeg synes er rart for jeg har vært SÅ varm om det er over 21 grader hjemme, og nå fryser jeg til og med om det er over 23 noe som kjentes ut som en badstue før :hilarious:
Godt å vite at det er flere :hilarious:

Ingen symptomer annet enn smerter som kommer og går

Jeg har endel symptomer, men kjenner meg veldig godt igjen i det å fryse.
Jeg klarer liksom aldri å bli ordentlig varm og fryser under pledd i 22 grader..

Jeg hadde en del murring og tendenser til småkvalme. Nå virker det som at det har forsvunnet, og det gjør meg litt engstelig. :nailbiting: 5+1

Jeg hadde en del murring og tendenser til småkvalme. Nå virker det som at det har forsvunnet, og det gjør meg litt engstelig. :nailbiting: 5+1
Samme her, var små kvalm i et par dager, men i går var det full stopp. 5 + 4 i dag. Trodde ikke jeg skulle savne å være små kvalm, men det var liksom et minne om at jeg er gravid. Nå sitter jeg heller å teller ned på hvor fort jeg kan få TUL for å få bekreftelse på at jeg fremdeles er gravid

Hadde også veldig lite symptomer frem til 6+1, og alt jeg kan si er nyt det :) er så altoppslukende og et ekstra element i hverdagen å ta hensyn til når det først kommer, så er så glad for at jeg brukte tiden før det på å bare spise masse god mat og være aktiv og sosial mens jeg orket:p

Symptomene mine kom kkke før 8+0, da ble plutselig brystene ømme og kvalmen kom snikende!

Den frysingen har jeg også, rimelig plagsom!! Er litt usikker på om det er graviditeten eller stoffskiftet eller begge deler som gjør det, men merkbart er det i alle fall!

Og så er jeg trøtt og kvalm

Plagsomt lite symptomer her også. :rolleyes:

Godt det er flere. :happy:

Har mer enn nok av symptomer! :singing::yuck: Nyt så lenge det varer, og feire om du ikke får så mye symptomer sier jeg bare! Forstår godt at man kan bli urolig før symptomene dukker opp da! Turte liksom heller ikke tro at det var virkelig første gang før jeg fikk symptomer. Denne gang slo symptomene meg i magen fra uke 5+0, og har ikke sluppet taket siden..:dead:
Frysing her også, så ille at jeg må sove med klær på om natta. Jeg som vanligvis er så varm.

Har veldig lite symptomer annet enn at jeg stort sett hele dagen et POTTESUR og ALT irriterer meg. Veldig Dårlig kombo når en har ett serviceyrke, så må bare å bite tenna sammen ! Men veldig uvant til meg å være, for jeg er til vanlig aldri sur

Trøtt og fryser bare her og. Hadde 2-3 dager hvor jeg var småkvalm, men så ga det seg. Det er sikkert helt normalt :) 6+0 i dag.

Så godt det er flere som ikke har noen særlige symptomer. Jeg er førstegangs gravid, 5+4. De eneste symptomene jeg har hatt er en del murringer som varte i 2 dager etter jeg fant ut jeg var gravid. jeg visste ikke hva dette var og jeg er fremdeles usikker om det egentlig var murringer eller kroppen min som reagerte på den store nyheten. jeg trodde det var en helvettes mens som skulle komme.

Så godt det er flere som ikke har noen særlige symptomer. Jeg er førstegangs gravid, 5+4. De eneste symptomene jeg har hatt er en del murringer som varte i 2 dager etter jeg fant ut jeg var gravid. jeg visste ikke hva dette var og jeg er fremdeles usikker om det egentlig var murringer eller kroppen min som reagerte på den store nyheten. jeg trodde det var en helvettes mens som skulle komme.
Da er vi i samme båt, førstegangs gravid og 5+4 her også. :happy: Hadde litt kvalme i begynnelsen på uka, men det er helt borte. Nå er det ingen symptomer og lurer litt på om det er normalt eller om jeg bør være bekymret? :confused:

Da er vi i samme båt, førstegangs gravid og 5+4 her også. :happy: Hadde litt kvalme i begynnelsen på uka, men det er helt borte. Nå er det ingen symptomer og lurer litt på om det er normalt eller om jeg bør være bekymret? :confused:

Så gøy at vi er helt likt og førstegang :Heartred Etter å ha lest på forumet her og på nett så er det så ulikt angående symptomer, noen har mange og noen har ingen men alle er gravide. :happy: Men jeg kjenner meg igjen i det du sier. Jeg skulle gjerne ha vært litt kvalm eller kastet opp noen ganger bare for å føle meg gravid. Jeg vurderer å bestille tidlig ultralyd i uke 8/9 bare for å se at alt er i orden.

Så gøy at vi er helt likt og førstegang :Heartred Etter å ha lest på forumet her og på nett så er det så ulikt angående symptomer, noen har mange og noen har ingen men alle er gravide. :happy: Men jeg kjenner meg igjen i det du sier. Jeg skulle gjerne ha vært litt kvalm eller kastet opp noen ganger bare for å føle meg gravid. Jeg vurderer å bestille tidlig ultralyd i uke 8/9 bare for å se at alt er i orden.
Haha... Akkurat det samme jeg sa til mannen min, føler jeg må se det for å tro det :laughing002

Back
Topp