Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanskelig å vurdere.Hei, har slitt med flass i håret en ukes tid ca nå. Og kom over dette ved hårfestet, noen som aner hva det er? Og hvilken sjampoo som evt funker?![]()
Vanskelig å vurdere.
Har selv eksem i hodebunnen og den flasser noe ekstremt pga jeg klør jo sånn. Klør meg til blods.
Så selvom det ser ut som flass, så kan det være eksem om du klør mye.
Ved eksem så er parfymefrie hårprodukter (Shampoo /balsam) det beste.
Og Diprosalic får man på resept. Den svir ikke på meg iallfall.
Denne kjøper vi også

Jeg har seboreisk eksem (mye i hodebunnen). Fikk vite av legen min at Head&Shoulders inneholder litt soppdrepende middel og har god effekt mot eksem. Så jeg bruker den og den holder det i sjakk hos meg
I perioder blir det dog skikkelig ille og kløende, da bruker jeg "Selukos" et par ganger. Da blir det greit igjen og jeg fortsetter med Head&Shoulders.
Verdt et forsøk, uansett hva du plages med![]()
Har også seboreisk eksem og bruker stort sett head n' shoulders. I perioder hvor det blir verre tar jeg et par uker med fungoral og så en hårkur/balsam som påføres de nederste lengdene og ikke skylles ut.
Kan heller ikke bruke ansiktskrem med olje (inkl solkrem), får skikkelig problemhud av det. Flasser og får kviser..
Vil kanskje ikke si lysebrun, men har jo heller ikke reflektert så mye over det. På det verste flasser jeg fra øyebryn og øyevipper, men da er det ganske små flak. Balsam kan gjøre det verre. og den mest grusomme shampoen jeg har prøvd var herbal essenses, noe som var skikkelig ergerlig da jeg var liten for jeg elsket jo lukten på den rosa...!Ligner det noe som helst på bildet over? Sånne bittesmå brune greier som kommer ut. Føles ut som jeg peller av en ekstremt tørr hodebunnskorpe.