Er det farlig?

• Trådstarter Trådstarter Byebye
  • Opprettet Opprettet
B

Byebye

Guest
Jeg fant nettopp ut at jeg har drikki gammel melk idag... Altså melk med klumper i. Jeg er laktoseintollerant så drikker laktosefri melk og den har ganske lang holdbarhetsdato. I dette tilfelle var utgangsdatoen i mars. Så jeg drakk et glass sjokolade melk på morran idag og nå som jeg skulle lage middag så jeg at det var masse små klumper i melka og når typen sjekka kartongen så var det helt tjukt i bunn av kartongen :S

Er det noe farlig for den lille? Jeg har egentli ikke blitt noe dårlig av det (jeg er dårlig fra før av men har ikke merka noe ekstra eller noe)

Blir du ikke dårlig så tror jeg ikke det. Men har ikke noe kjennskap til melk som ikke er melk^^

kan aldri tro det gjør noe [:)]

men melka er bare holdbar 4-5dager etter den er åpnet da [;)]

Hehehe... Skikkelig ekkelt ass... Skummelt med melk. Drikker ikke melk til vanlig så jeg vet jo ikke hvordan det skal lukte og smake når det ikke er surt... Jeg syns det lukter og smaker dritt uansett :P hehehe

ORIGINAL: racesnuppsi

kan aldri tro det gjør noe [:)]

men melka er bare holdbar 4-5dager etter den er åpnet da [;)]

Jeg åpna den idag :O

Legen min mener at kroppen tar til seg det som er bra og skiller ut det dårlige, -kroppen ordner opp selv liksom..
tar selfølgelig noen forhånds regler, men jeg velger å ikke "overtenke" alt jeg putter i meg.[;)]

Back
Topp