er det farlig??

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
sambo har gitt eldstejenta på 3 år 4 brødskivebiter med leverpostein på som var 1,5 mnd gammel[&:]

Var det mugg på den?

Farlig er det vel ikke i så små mengder, kan ikke innbille meg det iallefall, men vet ikke sånn helt sikkert[:)]

ORIGINAL: MorTil2Gull

da måtte det vell ha vært mugg på den eller??

nei ingenting!!! jeg merket det tilfeldig vet at jeg smakte litt på brødet og da smakte det mer kaviar av leverpostein enn leverpostei liksom[&:]

sambo påstår han kjøpte den for et par dager siden da men[8|]

hmmm.. hørtes mysifistisk ut. men hold et øye med jentungen utover. Kroppen sier nok ifra om den reagerer på det.
Men er du veldig veldig redd, så ta heller en telefon til legevakten å hør med de. Men jeg tviler på at det kan skje noe ille pga. 4 skiver med gammel leverpostei

hmmm.. hørtes mysifistisk ut. men hold et øye med jentungen utover. Kroppen sier nok ifra om den reagerer på det.
Men er du veldig veldig redd, så ta heller en telefon til legevakten å hør med de. Men jeg tviler på at det kan skje noe ille pga. 4 skiver med gammel leverpostei

nei er ikke veldig redd, tror ho tåler det.
men håper bare ikke sjansen for at hun blir dårlig av disse bitene er stor[&:]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

nei er ikke veldig redd, tror ho tåler det.
men håper bare ikke sjansen for at hun blir dårlig av disse bitene er stor[&:]

det går nok bra[:)]
blir hun dårlig, så blir det vell i form av oppkast vil jeg tro, og da kvitter jo kroppen seg med problemet.
lykke til[;)]

Back
Topp