Er det farlig?

EdonaBigMama

Forumet er livet
igår ettermiddag datt jeg på isen, og falt på magen. umiddelbart gjorde det ikke vondt, men etterhvert begynte det å gjøre vondt i hele magen og det ble vanskeligere å gå. kjentes som en helvetes bekkenløsning over hele magen. men babyen sparka og ting virket fint. syns dere jeg skal ringe legevakta/føden? hva får de gjort liksom? babyen sparker jo

Jeg hadde ringt iallefall.

Morkaka kan løsne. Som regel bare litt, men det er fortsatt farlig. Kontakt føden.

jeg har ingen blødninger eller noen ting. jeg er 25 uker på vei..
kan hende de sier meg at jeg har vondt i livmorbåndene eller hva det heter, pga fallet. men det er ikke så mye man får gjort med det akkurat. så lenge babyen sparker, så utsetter de det [&:] etter min erfaring ihvertfall

ORIGINAL: EdonaLarsen

jeg har ingen blødninger eller noen ting. jeg er 25 uker på vei..
kan hende de sier meg at jeg har vondt i livmorbåndene eller hva det heter, pga fallet. men det er ikke så mye man får gjort med det akkurat. så lenge babyen sparker, så utsetter de det [&:] etter min erfaring ihvertfall

Går an å ringe å høre? Jeg fikk alltid komme på sjekk, for den minste ting..

jeg ringte nå, hun skulle be jordmor ringe tilbake igjen.
jeg føler ikke på meg at det er noe galt, men det gjør bare så vondt, men bare når jeg står oppreist eller går/sitter. tror dere det er bekkenløsningen som ble forverret ved fallet?

jeg ble sendt rett på sykehuset pga fall ned ei trapp når jeg var 34 uker. måtte være der hele dagen med registrering pga bebien fikk kjempe høy puls etter det. det ble snakk om haste snitt og var forberedt til det men plutselig roet det seg ned heldig vis så slapp det.
så ja, jeg ville absolutt ringt føden eller legen for å få en kontroll...........

ORIGINAL: LiljaLilly

Jeg syns du skal ringe føden eller jordmor ja! Du får helt sikkert komme inn til en sjekk.
Alt er sikkert helt fint, men det er bedre med en for mye enn en for lite....[:)]

svigerbror og svigermor kommer hit nå. han kjører meg til sykehuset og hun passer på guttungen.
jordmor sa det kan være morkakeløsning, og det kan ikke være det... håper det ikke er det, vil ikke at det skal skje noe med babyen min :(

Back
Topp