Er det "farlig"??

Finnsikkemer

Forumet er livet
Har bare et spørsmål jeg har lurt litt på..
Mamma og tanta hennes har babla mye om i det siste at jeg skal la være å strekke meg!?
De mener det ikke er bra.. Men ingen av di hviste hva som kunne "skje".. hehe.. er det noe i et di
sier??? og etter at di begynte å snakke om det må jeg jo bare strekke meg enda oftere.. hehe..

Hahaha [:D] Har jeg aldri hørt om. Men typisk at man gjør slikt enda oftere, ja [;)]
Kanskje de båndene til livmora kan ryke [8D] Neida, tviler på det.

hehe.. det ikke jeg skjønte heller :P

Det er gammel overtro at hvis mamman strekker henda over hodet så får babyen navlestrengen rundt halsen... Men det vet man jo at ikke stemmer idag...[:D][:D][:D]

Nei, hehe, det er det rareste, de som driver med idrett og aktiv trening som gravide de strekker seg nok masse og det har aldri vært forbudt [:D]

Hmm.. Det har jeg aldri hørt om[8D] vet at gravide ikke skal løfte tungt, men det gjelder vel fra man er så så mange uker på vei (husker ikke hvilken uke)..

Når jeg var høy gravid og nærmet meg termin så vasket jeg vinduer i hytt og pine i håp om å sette igang fødselen[8D] Tehe! Så dumt atte, men da strakk jeg ¨meg ihvertfall MASSE! så tror du bare kan strekke på deg jeg[:D]

[:D]
Xsvigermor maste en masse om at jeg ikke måtte vaske vinduer, henge opp gardiner og male taket når jeg skulle ha de to første. Hun mente at det kunne sette igang fødselen. med første gikk jeg 14 dager over og med andre 11 dager, så strekkingen hadde absolutt ingen virkning på meg. Det er nok bare tull!
[;)]

En liten strekk i senga om morgenen får blodsirkulasjonen i gang, og er bare bra :-)

Back
Topp