Er det farlig??

neleh

Forelsket i forumet
Hei!!
Jeg lurer på en ting... Er det noen som vet om det er farlig å farge håret? Føler meg så grå og kjedelig for tiden.... Samme klærne,samme håret.... blæææ
Er litt lei jeg nå... Gler meg så til minsten kommer!!!!!

Vet at det er forskjellige meninger om dett,
men i følge min lege og frisør er det ikke farlig!

Kathrine

Er det ikkje noko med at pga av graviditeten så kan fargen oppføre seg annerledes enn det du er vant til frå før? At hormoner eller noko sånt fører til at du kanskje får ein heilt anna farge enn det som var planen? Kan vere eg tuller fælt no... men det er det eg har hørt... [&:]

Ikke noe problem å gjøre det, så det er bare å sette i gang!!

Men som nevnt over her, hender det at fargen ikke blir helt sånn den skal.. Så du må være forberdet på det eneste!![:)]

Lykke til da!!

Jeg kan iallefall skrive under på at håret blir mørkere... Er egentlig lys blond, og har nå bare blitt mørkere og mørkere..[:(]
Syns det er skikkelig trått, for nå ser det ut som om jeg har den etterveksten!! Grr...
Dessuten trivdes jeg som blond.. he he

Jeg har farga håret under hele graviditeten. Er helt avhengig av det, dere skjønner at jeg er så heldig at jeg har fått tildelt den lekre kommunefargen på håret[;)]
Tror aldri jeg kommer til å ha min egen hårfarge ever. Jeg har ikke merka noe forskjell på fargen, men noe jeg har merka er at jeg nesten ikke mister hår nå!
Jeg har litt langt, tjukt hår, som til vanlig er å finne over alt i huset.[8D] Nå er det ingenting. Ikke noe i dusjen, engang.
Tenker jeg kommer til å miste mye etter fødselen[:-]

Back
Topp