Er det farlig..

Man kan få menssmerter ved kynnere ;) har da fått det av og til ellers å.. men det er ikke farlig.. men om smertene øker eller blir regelmessige, så bør du ringe føden ;)
Jeg har ikke brydd meg noe om det, men det er vel fordi dette er 3 gang :P hehe

Kommer an på styrken og hvor det sitter sa de på føden til meg. Jeg har vært mye plaget av mensensmerter hele svangerskapet. Men da har de vært plassert mellom venusberget og magen og det er voksesmerter. De var heller ikke bekymret da jeg fikk det litt lenger opp i magen. Men da det satte seg i ryggen og ikke ville gi seg, så ville de ha meg inn. Det var ikke sånn at jeg måtte puste meg gjennom det, men nok til at det var ordentlig plagsomt. Og det viste seg å være kraftige kynnere. Men som nevnt over her, blir det regelmessig og du får tak og sånt, så bør det sjekkes.

Trenger nok ikke å være nervøs ;) Er normalt å kjenne litt plager/små-smerter...

Helt normalt å kjenne litt :) Om de kommer i tak og øker i styrke får du være obs. Og en god forskjell mellom kynnere (som menssmerter kan komme samtidig med)/maserier og rier er at kynnere og maserier roer seg når du legger deg ned og slapper av, ekte rier vil ikke gi seg :)

Back
Topp