Er det farlig...

SHS

Elsker forumet
...å falle å slå panna i en skarp kant? Stakkars, her har det blitt en kul i panna nå [&o][:(][:(] Virker kvikk, men jeg har vondt inni meg [:(]

Jeg ringte ned på legevakten når Sebastian falt og slo seg skikkelig [8D][8D][8D] Fikk en stor blå kul og skrek.. Han jeg snakket med i telefonen fniste og spurte om jeg var førstegangsforelder. Så sa han at de ikke er laget av glass - og så lenge de oppfører seg greit etterpå, så er som regel alt greit etterpå.

De får masse kuler og blåmerker når de lærer seg å stå/gå :) Sånn er det bare.. Kan ikke sitte bak de å ta imot hele tiden, da lærer de jo ikke hvordan de skal falle trygt på rompa.

ORIGINAL: Katie85

Jeg ringte ned på legevakten når Sebastian falt og slo seg skikkelig [8D][8D][8D] Fikk en stor blå kul og skrek.. Han jeg snakket med i telefonen fniste og spurte om jeg var førstegangsforelder. Så sa han at de ikke er laget av glass - og så lenge de oppfører seg greit etterpå, så er som regel alt greit etterpå.

De får masse kuler og blåmerker når de lærer seg å stå/gå :) Sånn er det bare.. Kan ikke sitte bak de å ta imot hele tiden, da lærer de jo ikke hvordan de skal falle trygt på rompa.

Så utrolig frekt [:-] Det må jo være lov å spørre! Skjønner at de kan bli litt oppgitte på oss førstegangsforeldre, men fnisinga kan de ta etter de har lagt på telefonen [8D]

Er forresten godt å høre at du fikk det svaret, for her har det blitt en god del kuler og til og med neseblod allerede [:-]

Du kan nog va helt lugn så länge han är pigg o inte spyr efteråt..Har blivit måååånga blåmärken o stora bulor här redan o många fler kommer det nog o bli också tyvärr..

Back
Topp