Er det farlig å ha omgangssyke under graviditet?

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
Skrev igår at jeg ikke hadde symptomer og har ligget siden igår kveld og bare spydd. Når jeg vsr pp do istad så kom det begge veier(too much information) vet ikke om det er omgangssyke eller svangerskapskvalme siden jeg har kun hatt diare pp nesten 24 timer.

Er 6+0 idag. Er det farlig under svabgerskap? Er det normalt? Hadde dere no lignende i deres svangerskap som gikk bra? Blør ikke noe eller utflod.
 
Er nok omgangssyke og det er ikke farlig. Bare pass på å få i deg drikke, om du heller ikke får i deg det på en stund kan du ringe legen/legevakta... Men i utgangspunktet er det helt ufarlig, hatt det både nå og i forrige svangerskap
 
Er ikke farlig så tidlig. Verre å få det på slutten da det kan sette igang fødselen. Her fikk mannen og guttungen omgangssyke da keg bar va 6 uker så keg Google en del om det og fant ut at det ikke var farlig. Jeg slapp heldigvis unna da.
 
Er nok omgangssyke og det er ikke farlig. Bare pass på å få i deg drikke, om du heller ikke får i deg det på en stund kan du ringe legen/legevakta... Men i utgangspunktet er det helt ufarlig, hatt det både nå og i forrige svangerskap
Det er bra! Hadde du det tidlig i begge?

Er ikke farlig så tidlig. Verre å få det på slutten da det kan sette igang fødselen. Her fikk mannen og guttungen omgangssyke da keg bar va 6 uker så keg Google en del om det og fant ut at det ikke var farlig. Jeg slapp heldigvis unna da.
Bra du slapp unna :D
 
Omgangssyke i seg selv er ikke skadelig for babyen, den blir ikke syk av det. Er mye verre for mor!
 
Ikke farlig. Hadde det selv i uke 30-og noe. Ringte føden og spurte. Ubehagelig ja, men det er mamma som er syk, ikke babyen. Det varer jo bare et par dager også.
Fyll på når du greier med væske/energi.
 
Nettopp hatt det - var i uke 38. Svært ubehagelig (men for en gangs skyld var det litt deilig å ikke være hard i magen). Spying er værst. Drikk masse. Det går heldigvis fort over.
 
Hadde omgangssyke i uke 36, gikk helt fint :)
 
Back
Topp