Er det farlig å høre på babyen ofte med Angelsounds?

Skattemamma

Forumet er livet
VIP
Ja, det lurer jeg på[:D]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Ja, det lurer jeg på[:D]

det lurer jeg på også........ [8|][8|][8|][8|]

Jeg har ikke kjøpt Angelsound nettopp pga det der, og samboeren var skikkelig imot det. Er sikkert ikke farlig, men jeg blir litt sånn "tenkomattehvisomatte".

jordmor og lege bruker det jo ofte, og når du skal føde har du det på hele tiden ofte...
Så ville jo rart hvis de ikke opplyste om at det var farlig, legen min vet at jeg har det og bruker det.

Det er ikke helt bra å bruke den for ofte sa jordmora mi til meg. Jeg bruker den max 3-4 ganger i uka..

ORIGINAL: mokkenikke88

jordmor og lege bruker det jo ofte, og når du skal føde har du det på hele tiden ofte...
Så ville jo rart hvis de ikke opplyste om at det var farlig, legen min vet at jeg har det og bruker det.

Det er sant, da brukes det jo hele tiden..så skadelig kan det vel ikke være?`

Men mange som mener det er det...tror ikke det er bevist noe sted?

For Angelsounds er vel egentlig bare en slags "mikrofon" sånn at man forsterker lyden inni magen? [8|]

Hører at babywatcher og sånt sender ut ultralydstråler, så det skjønner jeg at man skal være forsiktig med..

ingenting er bevist, masse forskjellige meninger, ingen fasit, men som nevnt over så bruker man det hele tiden under fødsel, og hver gang med jordmor eventuelt lege, så jeg er ikke redd. MEN....jeg bruker den ikke flere ganger om dagen, bare noen ganger i uka, og ikke lenge.

Back
Topp