Er det farlig å drikke URGE??

Adrian_å_Mamma

Glad i forumet
har drukket det tidligere i svangerskapet også. ikke mengder da alså. og kjøpte meg en boks i dag. men så tenkte jeg at kansje det greiene som er oppi ikke er så bra for gravide?

Hvilke greier er det da...? Trodde det var vanlig brus jeg... [X(]

Har også drukket urge i dette svangerskapet, det er så å si den eneste brusen jeg drikker nå. Liker ikke smaken av de andre for tiden.. [8D] Trodde urge var vanlig brus jeg?![X(] Eller er de boksene med Urge intense du mener på? [8D]

ORIGINAL: **Eggerøra**

Hvilke greier er det da...? Trodde det var vanlig brus jeg... [X(]
siden det står sånn intense osv på den. haha. jeg er sikkert helt blond alså. men tenkte om den gikk som en slags energi drikk[8D][:D]

ORIGINAL: Lele90

Har også drukket urge i dette svangerskapet, det er så å si den eneste brusen jeg drikker nå. Liker ikke smaken av de andre for tiden.. [8D] Trodde urge var vanlig brus jeg?![X(] Eller er de boksene med Urge intense du mener på? [8D]
jaaa de boksene[8D] hehe. må jo bli nervøs for ett eller annet vet du[:D][:D]

haha, så ganske dramatisk ut  "er det farlig" hihi. jaja. best å vere sikker [8D][8D][:D]

Er vel som med annen energidrikk, en i blant skader ikke, men er det eneste man drikker er det ikke bra pga mye koffein osv.

Den vanlige urge inneholder like mye koffein som i vanlig cola har jeg hørt.. er vel det som er mer "farlig" med den brusen enn andre, men den er jo sykt god da [:D] Og den intense greia er som energidrikk

urge intense er en energidrikk ja. å det er jo ikke anbefalt at gravide drikker det. Men en av og til er vell ikke til skade=)

Tror ikke det er farlig,men d er jo i samme typ som energidrikk-urge er en energidrikk i brusflakse liksom[8D] Så de anbefaler ikke mer enn en liter for dag tror jeg...men helst mindre..men regner med du ikke drikker så mye uansett[:)]

Mener forresten det står på boksen at den ikke bør drikkes av gravide :P kommer sikkert ann på mengden, men holder meg unna jeg

Så jo når jeg leste på boksen at det var mye koffein. Så glad jeg ikke har kjøpt den før. Trodde den var som vanlig urge først. Blir ikke å drikke noe sånnt nei.  jeg drikker fortsatt lit kaffi også. Så må passe på at det ikke blir for mye[:)]

ORIGINAL: LittleBebis

Mener forresten det står på boksen at den ikke bør drikkes av gravide :P kommer sikkert ann på mengden, men holder meg unna jeg

det stemmer!

flaks at jeg faktisk tenkte meg om. ikke at jeg tror noe hadde skjedd. men best å passe lit på da[:)] takk for svar allesammen[:D]

Back
Topp