Er det endelig min tur...??

Juli_baby17

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Litt bakgrunnsinformasjon om meg og mitt først tenker jeg.

Jeg er en dame på 33 år fra Vestlandet. Jeg og han jeg var gift med i mange år prøvde lenge å få barn uten hell. Men livet tok plutselig en uventet retning da kreften tok han fra meg for litt over 3 år siden [emoji173]

Jeg tenkte at når jeg nå er i 30-årene så var det kanskje ikke meningen at jeg skulle oppleve å bli mamma!

Hadde aldri trodd jeg skulle finne kjærlighet igjen, men så dukket min kjære opp og livet gav plutselig mening igjen! Og uten å prøve egentlig fikk jeg en positiv test! Var det endelig min tur [emoji4] min samboer har 2 herlige gutter fra før, så hvis alt går bra får de en liten søster eller bror til sommeren!

Er 9+5 i dag [emoji4] formen er veldig opp og ned! Vært kvalm stortsett heeele tiden, mest på kvelden så nattesøvn har det ikke blitt så mye av de siste ukene! Er 100% sykemeldt foreløpig, men håper jo den kvalmen gir seg etterhvert. Har fått masse tips som skal prøves [emoji12]

Dette ble jo en hel novelle.... men men [emoji6]
 
Velkommen skal du være :) Og lykke til videre!! [emoji173] Har selv opplevd å miste forloveden min, det er jammen meg godt når en får kjenne på kjærligheten igjen :)
 
Velkommen skal du være :) Og lykke til videre!! [emoji173] Har selv opplevd å miste forloveden min, det er jammen meg godt når en får kjenne på kjærligheten igjen :)
Takk for det [emoji4] ja det er helt fantastisk [emoji173] skal fortelle mine foreldre det i julen at de skal få sitt første barnebarn [emoji4]
 
10+0 og det er Julaften [emoji4] Ingen kvalme i dag, måtte det fortsette [emoji12] Fortalte foreldrene mine i går at de skal bli besteforeldre til sommeren for første gang! Det ble litt følelsesladet, og de ble selvfølgelig kjempe glad [emoji173]
 
God jul og hjertelig tillykke!

Alle på din veg er en del av historien om deg. Han du mistet vil for alltid være med deg og de du har fått er en ny glede og kjærlighet i livet. Snart kommer et nytt mirakel for å fornye tilværelsen og skrive nye linjer i livets bok.

Det er deg så vel forunt.

:Heartbigred
 
God jul og hjertelig tillykke!

Alle på din veg er en del av historien om deg. Han du mistet vil for alltid være med deg og de du har fått er en ny glede og kjærlighet i livet. Snart kommer et nytt mirakel for å fornye tilværelsen og skrive nye linjer i livets bok.

Det er deg så vel forunt.

[emoji813]bigred
Tusen takk for fine ord [emoji173] ja er et lite mirakel på vei nå [emoji4] Riktig god jul til deg og dine [emoji319]
 
11+0 i dag [emoji4] Går inn i det nye året på vei mot uke 12 [emoji6] Heldigvis er plagene avtatt endel! Er en del trøtt, så må lure til meg en liten lur på ettermiddagen [emoji12] Mye spennende som skjer neste uke med første svangerskapskontroll og tul [emoji4]
 
11+5 i dag og vært på første svangerskapskontroll hos fastlegen. Måtte komme tilbake for å ta blodprøver siden de må tas etter uke 12 [emoji12] Fikk også innkalling til oul bare noen timer etter at legen sendte henvisning [emoji1] 17.feb er jo ikke sååå lenge til da, måtte tiden fly frem til da [emoji2][emoji2]
 
11+6 i dag og vært på tul [emoji4] Alt sto bra til med den lille [emoji173] Nesten sikkert at det blir en gutt [emoji7] Gleder meg masse, og deilig å få sett at alt er bra. Kan slappe litt mer av da tror jeg [emoji4]
 
12+0 [emoji4] Endelig passert en milepæl! Har fortalt mine 2 bonus gutter at de skal få en lillesøster eller bror til sommeren [emoji4] De ble kjempe glad og spurte om det var lenge til sommeren [emoji12] sende ul bilde til mamma på sms i dag, og fikk til svar : mormor sitt gull [emoji173] hun gleder seg minst like mye som meg [emoji4]
 
14+3 i dag [emoji4] Føles godt å ha begynt på 2.trimester [emoji7] Kjøpte doppler i går, og i dag fant jeg hjertebank for første gang [emoji173] Det var litt spesielt, men helt fantastisk følelse [emoji7][emoji7] snart "bare" 3 uker til OUL [emoji4] gleder meg sånn til å få vite hva som gjemmer seg inni her [emoji6]
 
Back
Topp