Er det en vilter liten krabat som bor inni deg?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
22uker.jpg

Husk at alle barn er forskjellige – også i mors liv.
Derfor kan du ikke sammenligne dette barnet med eventuelle søsken, eller med andre gravides beskrivelser.

Les om uke 22 her!

Veldig vilter og ivrig liten gutt. Siste uka har det vært masse liv som kjennes utenpå og inni. Plutselig blir hele magen skeiv fordi knøttet svømmer over på den ene siden [emoji85][emoji173]️

Veeldig ivrig jente inni magen, kan noen ganger bli litt ubehagelig og. Full rulle inni magen :happy093

Aktiv [emoji4][emoji4]

Veldig aktiv. Blir så til de grader distrahert når det setter i gang, men det føles litt trygt (og litt mer virkelig) også

Veldig rolig liten jente, som turner litt innimellom.

I følge jordmor på TUL i uke 12 og jordmor på OUL i uke 18, er han ekstremt aktiv. På OUL tok det kjempelang tid for han snurret rundt omkring og peivet og veivet i alle retninger så det var vanskelig å få undersøkt og målt.

Helt absurd at man kan ha noe så stort inni seg, som peiver så mye, og likevel kjenne så lite til det. Jeg har riktignok morkaken foran, men likevel... Jeg kjenner en del, men på OUL kjente jeg ingenting til all kavingen vi så på skjermen. Det er sporadisk det jeg kjenner, men det blir vel mer merkbart etterhvert som han blir større og sterkere. Får håpe han roer seg litt til da også.

Irriterende lite aktivitet- i starten var nok morkaken ikke like «iveien» og barnefar fikk kjenne et lite spark utenfra- nå kjenner han lite.. jeg kjenner bevegelse innenfra men hadde vært gøy å få kjenne noe på utsiden snart... er 20+5..

Kjenner egentlig ikke noe spes [emoji53]☹️ er 18+4,så trøster meg med at det kan drøye litt enda...men blir frustrerende å ligge hver kveld å kjenne etter liv å ikke kjenne noe...

Her er det blitt veldig mye aktivitet og kraftige spark/boksing både opp og ned..må nesten stoppe litt opp når jeg går..for ikke alltid like behagelig,men nyter alt av spark forde:) var vanskelig å måle på oul på aktivitet og hun snudde seg mye rundt,så jeg måtte stå å hoppe litt for å se om hun ville flytte litt på seg....!først nå det går opp for oss at lillesøster kanskje blir like aktiv som storebror:p:)

Jeg kjenner ho mye, men opplever ho som ei rolig jente som liker å "sove" lenge på morningen og kvikner til mer på kvelden og når jeg spiser. Har også følelsen av at når ho vil ha mat, så må det skje med en gang.

Så vilter er h*n ikke. Men aktiv. Kanskje mer enn jeg merker med morkake foran.

Vært mest aktiv på kveldene hittil. Men nå siste uka er han aktiv fra morgenen[emoji173] Er så deilig å endelig kunne se og kjenne sparkene godt!

Føler som ho sover 2-3 timer om gangen her så har ho sparkerunde. [emoji7] kjenner det om morgenen, sporadisk heile dagen og kvelden. Så gøy!!

Hun har en sparkerunde på formiddagen, ettermiddagen og kvelden
emoji7.png
Er gøy enn så lenge, men frykter det blir mer og mer ubehagelig og hardere spark fremover, hehe :P

I det siste liker min å være aktiv når jeg slapper av. Er jeg skriv slapper han av :laughing002

Back
Topp