Er det en spire her nå tro? :D *Oppdatert* - Mistet spiren :´(

JuniMamma08

Betatt av forumet
Positiv? :D

http://imageshack.us/photo/my-images/828/bildeop.jpg/

----

I går ble vi nokså beskymret da jeg fikk en liten blødning. Legevakten på tlf trodde det var svangerskapsblødning, men jeg dro ned å sjekket da det var det henne ba meg siden jeg ikke klarte å legge beskymringene til si..

Etter å ha sittet på legevakta fra kl 23.00 - 03.00, og påvist 3 negative tester pluss en rekke undersøkelser.. Ville legen ha meg på sykehuset idag kl 11. Der ble det ultralyd og spiren var borte :´( Og blødningene har vært kraftigere siden jeg stod opp. De er kraftige nå og har smerter i lange baner i rygg og mage..

Synes dette er trist, da vi endelig fikk positiv test etter 5 mnd. Men synes også at kroppen er noe fantastisk i seg selv da den støter ut noe som kanskje ikke ville vært levedyktig,
Noen som har noen erfaringer rundt dette? Hvor lang tid ca etterpå har det klaffet hos dere? og ikke minst har det gått bra ?

Bah, var ikke slik her man så får seg pinsen :( Ønsker alle dere junijenter en flott pinse videre.

ja! gratulerer så mye!! emoticon

Gratulerer emoticon

Ser antydning til en strek, men jeg ville tatt en digital test for å være heeelt sikker! Skal krysse fingrene for deg!

Har tatt en test til :) Hvor det poppet riiiimelig raskt opp GRAVID! :D hihi.. Legetime 27.juni! :D Nå er det bare krysse fingrene for at spiren klamrer seg fast :D Håper dette går bra <3

MamsntilLucasOgLinus skrev:
Gratulerer emoticon

Gratulerer så masse !!! Masse lykke til!

Så kjipt! Stor klem til deg!

Jeg har mistet, og ble gravid igjen måneden etterpå. Resultatet ble Amanda!

Håper det klaffer for dere snart! Skal krysse fingrer og tær for dere!

Uff...så utrolig trist, junimamma...

Gir deg en stor klem og krysser fingre for prøvingen videre!

Uff så tirst. Tenker masse på deg.
Håper du snart blir gravid igjen.

Back
Topp