Er det ekkelt..

Momofmany

Forumet er livet
å kjøpe brukt ammepute? :/ Har veldig lyst på den cosifix.. Men har jo amma alle 3 uten da (dog med litt nakkeproblem og keitete stillinger), og den va ganske dyr..

Nesh, jeg syns ikke det :)

går sikkert ann å vaske ytterste trekket.. vet at det ble mye søl her pga brystkjold som datt av da detvar fullt av melk, så greit å kunne vaske trekket

Nokså sikker på at trekket utenpå kan vaskes. På helsestasjonen jeg jobbet kunne vi det i allefall...der er det jo tusenvis som bruker samme ammepute!

Så lenge man kan vaske trekket så gjør vel ikke det noe? :)

å kjøpe brukt ammepute? :/ Har veldig lyst på den cosifix.. Men har jo amma alle 3 uten da (dog med litt nakkeproblem og keitete stillinger), og den va ganske dyr..
Sniker fra september 12 jeg;)
Brukte cozyfix og den er GULL for vond nakke, gir perfekt ammestilling og hjelper på å forhindre såre brystvorter da man lettere får lagt til babyen korrekt;)
Ville glatt kjøpt den brukt for trekket kan vaskes på 60 grader:)

Sniker fra september 12 jeg;)
Brukte cozyfix og den er GULL for vond nakke, gir perfekt ammestilling og hjelper på å forhindre såre brystvorter da man lettere får lagt til babyen korrekt;)
Ville glatt kjøpt den brukt for trekket kan vaskes på 60 grader:)

Ååh supert :) Tusen takk for råd:)

Enig med de over, så lenge trekket kan vaskes er det ikke noe problem med det :)

Back
Topp