Er det egentlig mulig... (SYTETRÅD!)

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Forrige vogna jeg hadde gikk istykker og var til reperasjon flere ganger, og jeg fikk nytt understell i en annen modell (skal selge den, men ville ikke ha samme type som bare gikk i stykker liksom..).
Så kjøpte jeg en ny vogn. Var SÅ fornøyd! Skikkelig fornøyd faktisk! Så skulle vi ut av bussen en dag på vei til Bringebær og Lilly Sofie på middag, og joda, da satt vogna seg fast under bussen med bakhjula og KNAKK [:@][:@]
Det var såklart ingen reklamasjonsgrunn.. Og den var ikke mulig å reparere, må ha nytt understell og nye hjul, til den nette sum av 5000,-...
Dvs at jeg tilsammen har brukt nesten 10.000,- på første vogna (sportsdel + bag + tilbehør, 6700,- på den nye vogna, og skal nå ut med 5000,- igjen....
Dagens syte-og-klage-tråd fra en arbeidsløs alenemamma som akkurat har kjøpt seg leilighet og IKKE har råd til dette her!!

Og nevnte jeg at vi har fått spysyka begge to!? Og nevnte jeg at jeg har fått MENSEN?!
Også ja... Så ble lommeboka mi stjelt samme dag som vogna knakk. Just my kind of luck.

[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: Marlu

huff, høres kjempekjipt ut! [&:]

Har du ikke noen du kan låne en vogn av til du får råd til å kjøpe en ny en?

Nei, men jeg har jo den jeg skal selge da.. Men håper å få solgt den og dekke utgiftene for den andre vogna. Jeg VIL og SKAL ha den nemlig... Men er bare så sykt irriterende, og så utroooolig min flaks!

ånei, max uflax!!!
Skikkelig drittdag!!!
Ka vogn ska du kjøpe da? og ka skal du selge?

GOD BEDRING[:D]

Sniker fra april...

Du får ikke tatt den på reiseforsikringa på en eller annen måte?!?! FOr er jo skikkelig sure penger...

ORIGINAL: Marlu

ORIGINAL: Kemmet

Sniker fra april...

Du får ikke tatt den på reiseforsikringa på en eller annen måte?!?! FOr er jo skikkelig sure penger...

Det var lurt! Sjekk reiseforsikringen din!

ja, ring og hør!!! [:)] håper dagen endte bedre enn den startet[;)]

å herregud det va møye på ein gang!!!! Uhell komme sjelden aleina hette det jo, men det får nå være grenser!

Men som de andre seie, sjekk reiseforsikringen din om du har !!!

Håpe dette ordne seg for deg! Ka vogn hadde/har du?

Har ikke tegna reiseforsikring ennå, det som er så kjiiiiipt [:'(][:'(][:'(][:'(]
Og pappan til Tuva kan heller ikke ta det på sin, for den gikk ut 3 uker før det skjedde...

Skal ha den samme, bare med nytt understell da, easywalker sky! Fantastisk vogn!!
Skal selge emmaljunga city nitro.

Huff det var kjippern..[:@][:@][:@]Men det ordner seg for snille jenter[;)]Sender en klem jeg[:)]

ORIGINAL: citlon

Huff det var kjippern..[:@][:@][:@]Men det ordner seg for snille jenter[;)]Sender en klem jeg[:)]

Hehe, takk [:D] Ja, håper det ordner seg denne gangen også, er jo egentlig ganske så snill, så... [;)]

Back
Topp