Er det dumt eller?

Mars09ogJanuar11

Elsker forumet
Jeg er på jakt etter jobb, skal melde meg arbeidsledig neste uke hos nav og har rett på dagpenger[:)]

Er på jakt etter jobb som barnehageassistent, og det er en jobb jeg skal søke på nå.

Men stillingen er ledig fra 26. Juli, og hvis jeg skulle være så heldig å få jobben er jo det bra[:D]
Meeeen da er jeg ett stykke på vei[&:] Da vil nok magen vise... blir jo litt teit/dumt å møte opp på første arbeidsdag med gravidmage eller???

Off... vet ikke helt hva jeg skal gjøre, det er vikariat så skal ringe på tirsdag og spørre hvor lenge. Er det til desember passer det meg helt perfekt[:D]

Som min samboer sier, selv om jeg er gravid så har jeg jo rett på en jobb.

Sikkert best å undersøke det der ja! Håper det ordner seg for deg! [:)]

Synes absolutt ikke det er noe dumt. Har rett på jobb du som alle andre ! Lykke til !!!

Jeg har litt dilemma selv, fordi jeg begynte i ny jobb tre uker før jeg testet posititivt. Har seks måneder prøvetid men det er jo helt vanlig i som kommunalt ansatt. Synes det er kjipt å måtte fortelle sjefen at jeg er gravid og skla ut i permisjon tidlig i januar[&:][>:]

De som ansetter vet at jenter i fruktbar alder kan bli gravide, så det synes jeg virkelig ikke du skal tenke på[:)]

Tenk heller på at det er godt for deg å ha en jobb du ønsker fram til fødselen - hvem vet, hvis de er fornøyde får du kanskje mer jobb etter permisjonen og[:D]

Back
Topp