Er det dumt av meg?

Jeg har vært sykemeldt i 3 uker nå pga. jeg har fått epilepsi.. Hadde et anfall for ca.3 uker siden.. Jeg skal begynne på jobb igjen idag.. Men kjenner at jeg ikke er helt i form enda. Sliter fortsatt med svimmelheten og kvalmen.. Har slitt med svimmelhet og kvalme i over 4 uker nå.. Jeg skal bare jobbe idag fra 4 - 9.. Åsså har jeg fri i helga.. Så blir det dumt av meg å være hjemme idag da? [&:] Føler jeg har vært nok borte liksom... Men både legen og familien min sier jeg skal ta det med ro å sånn.. Hva synest dere? Burde jeg dra på jobb å prøve idag?

Takk for svar!

JEG hadde nok reist på jobb,men så reiser jeg på jobb om jeg har feber eller nyrestein eller er bare uvell også da..[;)]

ORIGINAL: Karla

jeg hadde valgt å prøve, har selv hatt epilepsi så vet hva et innebærer, føler med deg[:)]

Okei![:)] Jeg kommer nok til å prøve.. Så får vi heller se hvordan det går.. Det går nok bedre enn jeg tror tenker jeg.. [;)]

ORIGINAL: Lillegulljuni09

ORIGINAL: MARIANNE_MOR84

JEG hadde nok reist på jobb,men så reiser jeg på jobb om jeg har feber eller nyrestein eller er bare uvell også da..[;)]

signerer denne, men du må snakke med legen og følge hans anbefaling.... -mener også at man ikke kan ta egenmelding rett etter en sykemelding, da må du evt snakke med legen om å sykemelde deg en dag til.. [:)] God bedring til deg!! [:)]

Nei, jeg kan ikke ta egenmld. rett etter en sykemld.. Tror det er noe med at en må jobbe 16 dager eller noe sånt.. Men det blir nok til at jeg prøver meg idag[:)] Så får vi heller se hvordan det går. Tusen takk foresten![:)]

ORIGINAL: MARIANNE_MOR84

Jeg hadde nok reist på jobb og heller sett hvordan det gikk..=)

Back
Topp