Er det dumt av meg å

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
allerede nå begynne å rote frem litt klær og vaske og legge klart i en skuff til bøllefrøet?
Kjenner jeg klør skikkelig i fingrene etter å gå gjennom alle sekkene i kjelleren og finne frem nøytrale plagg som fremdeles er brukende for å vaske og klargjøre dem :p
Sortere etter str og legge klar i bokser.
Og lage en for gutt og en for jente og en nøytral......

Det er vel ikke dumt, hvis du har lyst har du lov! :)
Jeg hadde kanskje ikke vasket noe enda, kanskje det ender med at du må vaske det på nytt hvis det blir liggende lenge.

Ja det blir jo liggende til juli..... :p
Men jeg vil ikke ta opp klær uten å ha vasket dem da de har ligget i kjelleren i maaange år nå.
Så da vasker jeg dem heller to ganger ;)
Har bare sååå lyst å ha en liten skuff her som jeg kan gå og se i og nyte synet av de bittesmå plaggene :rolleyes:

Og ikke minst få en liten oversikt over hva vi må kjøpe før bøllefrø melder sin ankomst :)

Hvorfor ikke??? Det er jo lov til å glede seg <3

Jaaaa, har du lyst så kjør på :) jeg kommer garantert til å ende opp med noe fra babyhyllene når jeg skal shoppe i sør korea om noen uker, selvom det føles alt for tidlig. Det er jo de små forberedelsene som gjør ventetiden lettere å komme seg igjennom :)

Kjør på, som andre nevner her så kan du få oversikt til hva du bør og ikke bør kjøpe. Samme det vel om du må vaske en maskin ekstra utpå sommeren.
Leste for øvrig at det anbefales å gjøre så mye som mulig klar i 2.trimester, da en ofte blir litt sliten og tømt for energi på slutten. Så det hørtes lurt ut :)

Kjør på, som andre nevner her så kan du få oversikt til hva du bør og ikke bør kjøpe. Samme det vel om du må vaske en maskin ekstra utpå sommeren.
Leste for øvrig at det anbefales å gjøre så mye som mulig klar i 2.trimester, da en ofte blir litt sliten og tømt for energi på slutten. Så det hørtes lurt ut :)
Det har jeg ikke tenkt på, men det er jo helt sant det :)
Nå begynner ikke jeg på mitt 2. trimester før i morgen, men en dag fra eller til kan vel ikke skade :p
Nei jeg begynner litt i det små med noen plagg jeg kan kose meg med. og som bonus får jeg en oversikt på hva som trengs.
Tusen takk for svar jenter :)

Ikke dumt i det hele tatt...Kos deg du :)
Angrer på at jeg har gitt vekk det meste av babyklærne:(

Ikke dumt i det hele tatt...Kos deg du :)
Angrer på at jeg har gitt vekk det meste av babyklærne:(
Her er jo nesten alt spart på etter 2 gutter og 2 jenter......
Så ja det er en del sekker å se gjennom.
Regner ikke med at alt er brukende, men nå får vi jo ryddet opp i rotet samtidig også :)
Er nok noen klær som ikke kan brukes om igjen grunnet flekker og kanskje de er "gått ut på dato" da de eldste klærne er 15 år gamle :p
Lurer på om ikke jeg skal rote frem en sekk allerede i kveld.....

Kjør på :) Vi,eller rettere sagt EG ;) venter til etter ultralyden ;) Senga står allerede klar på rommet vårt ;) Gadd ikkje å skru den ned etter minste jenta som har flyttet på eget rom ;)

Kjør på :) Vi,eller rettere sagt EG ;) venter til etter ultralyden ;) Senga står allerede klar på rommet vårt ;) Gadd ikkje å skru den ned etter minste jenta som har flyttet på eget rom ;)
Hihi.
Senga får vente litt, må ha ny bunn i den da den som var i er litt fiktskadet og hadde vridd seg litt.
Vi er enda litt usikre om vi skal vite kjønn eller ikke.
Så her skal alt finnes frem og vaskes og legges klart gutt, jente og unisex ;)
Nei tror rett og slett jeg springer ned med en gang jeg :p

Kjøpte ny til henne i fjor,sånn vugge seng ting... hehe så den får stå der :)
Du får springe ned ;)

Sånn :)
Første maskin satt på.
Åååå så det kribler i magen når jeg ser på de små plaggene :)
Var ganske mye fint må jeg si. Funnet mest til gutt foreløpig. Men den maskinen som er på nå er stort sett nøytrale klær :)

Noen som vet hvordan en skal vaske slike lammeulls-poser??
Har to av dem ser jeg, men de trenger nok en vask.
Eller er det best å levere på renseri kanskje?

Eg leverte min lammeskinn ull pose til rens,tørde ikkje å vaske den selv..

Eg leverte min lammeskinn ull pose til rens,tørde ikkje å vaske den selv..
Ja lurer på om ikke det er best.
Men det gjør jeg ikke enda, bare dumt å gjøre det nå så tidlig.
Dem komer ikke til å bli brukt før til høsten likevel tenker jeg....

har du lyst, har du lov :)

Kjekt og få en oversikt over hva man har :)

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk 2

Her skal jeg vente til vi har pusset opp det rommet som skal bli soverommet til babyen :) Som jeg regner blir i April/Mai engang! :)

Vi kommer ikke til å ha et eget rom klart til den lille før til høsten neste år, så her blir det å dele skuffer og skap med oss noen mndr.

Back
Topp