Er det dumt å bekymre seg?

PiluttaPilutta

Elsker forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hei.
Er endelig gravid etter 6 år med prøving, 7+0 i dag og passe stressa. Jobber som pedagogisk leder i barnehage og har vært i karantene/hjemmekontor siden innsett i mars. Tilfeldigvis hadde vi innsett akkurat i løpet av de samme dagene som Norge ble «stengt».
Nå som barnehagene åpner er jeg jo veldig bekymret for å gå tilbake i jobb, selv om vi foreløpig ikke har veldig mange tilfeller av corona smittede i min kommune.
Er det dumt å bekymre seg? Hva ville dere gjort?

Hei.
Er endelig gravid etter 6 år med prøving, 7+0 i dag og passe stressa. Jobber som pedagogisk leder i barnehage og har vært i karantene/hjemmekontor siden innsett i mars. Tilfeldigvis hadde vi innsett akkurat i løpet av de samme dagene som Norge ble «stengt».
Nå som barnehagene åpner er jeg jo veldig bekymret for å gå tilbake i jobb, selv om vi foreløpig ikke har veldig mange tilfeller av corona smittede i min kommune.
Er det dumt å bekymre seg? Hva ville dere gjort?

Nå har de jo sagt at gravide ikke regnes å være i noen risikogruppe - men jeg tror ikke du er alene om å føle på dette :)
Jeg jobber i butikk og har vært i full jobb hele tiden. Jeg synes det er spesielt utfordrende og ubehagelig å være på jobb nå som heg i tillegg er gravid..

Nå har de jo sagt at gravide ikke regnes å være i noen risikogruppe - men jeg tror ikke du er alene om å føle på dette :)
Jeg jobber i butikk og har vært i full jobb hele tiden. Jeg synes det er spesielt utfordrende og ubehagelig å være på jobb nå som heg i tillegg er gravid..
Ja ikke sant. Man burde jo stole på det som blir sagt, men så er det jo dette med at de ikke har så mye forskning på dette egentlig:nailbiting: