Er det du eller mannen

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
eller begge.
Som vasker toalettet.
Her tror jeg aldri i løpet av de 5 årene vi har vært sammen
har jeg sett han vasket do...
Ikke det at jeg gjør det ed glede men det bare har blitt sånn :P

Alt man lurer på :P ?

Her har jeg bestemt at det er hans oppgave, så kan heller jeg vaske over gulvet på badet :p så kan ikke huske sist jeg vasket doen, noe som jeg synes er heelt greit ;) 

Her er det faktisk mannen

Det er det eneste han får "lov" til...Jeg var vel ikke så fornøyd når han støvsugde og "vasket" huset, så da ble vi enige om at badene kunne han vaske! Og han er flink

Begge, men faktisk mest mannen. Han er nesten irriterende nøye når han setter i gang med rengjøring :p

Her er det nok meg:P 
Men jeg har gitt streng beskjed om at hvis han skulle være så uheldig å grise utafor (av en eller annen snodig grunn, og som faktisk skjer ganske ofte!!???!!!) så er det IKKE min oppgave å vaske det opp! Han forstår det, faktisk:) 

Begge. Men mest mannen. Han gjør forsåvidt det meste av husarbeidet ;) Han synes nok ikke det er så gøy, men han vil ha det rent rundt seg også. Og jeg er ikke så sprek for tida, så da gjør han det. Og det skal sies at han er mye raskere til å sette igang med sånt vanligvis ellers også.

jeg vasker badet, så jeg vasker do.. men man vasker da ut av doen etter seg om man har bommelibommet og satt spor... 

Stortsett meg som vasker doen..han har gjort det flere ganger altså men som regel meg..akkurat som at han som regel vasker vinduene

her deler vi broderlig :P jeg er bok mest lat.. så jeg velger å mase på han om at han kan vaske før jeg gidder å begynne selv :P

Vaske badet og lage mat er de ENESTE av husarbeidet jeg trenger å gjør :)
Resten tar mannen seg av :p

Vaskehjelpa... ;)

Vaskedama =)

Men om det blir spor etter at en har vært på do, så får man værsegod og vaske etter seg....

Syns det er ekkelt når noen lar det være igjen bæsjespor i do 

Her vasker ikke gubben noe av huslige ting! Men han er flink til å rydde og kaste når han først går inn for det. Og så hjelper han meg alltid med flytting av møbler, henge opp nye gardiner osv da når jeg skal det :-)

Vi har hvert sammen 5 år og hadde jeg ikke bedt han om det, så hadde det aldri blitt gjort. Jeg er nok den som vasker dassen her ja. Men siden det er han som griser sånn så får han jammen trå til han også mener jeg.

Men nå har jeg bedt om en deal, han kan få vaske dassen utvendig og innvendig hver tirsdag også tar jeg det igjen ved tor/fredagsvasken. Det har gått greit de gangene han er hjemme (han bor nesten på jobben), men jeg MÅ alltid be om det.

Back
Topp