Er det dette som er spotting?

Rosa på ball

Glad i forumet
Jeg venter mensen i løpet av uken som kommer.. Hadde el-slim søndag for 14 dager siden og det er utgangspunktet mitt... I dag er det pittelitt farge når jeg tørker meg, ingen klumper eller noe og ingen menssmerter heller - hvilket jeg alltid pleier å ha dagen før jeg får mensen og samme dag jeg får den - hadde dette siste mens også.. Ble jo lei meg når jeg oppdaget dette, men har så innmari stikking i brystene, faktisk verst med det venstre[:)]

Jeg er kjempeinnstilt på at jeg får mensen om et par-tre dager, men lever allikevel i håpet... Har jo lest om at noen spotter, men allikevel var gravid... Hvis det er dette som er spotting da????!!

Denne kroppen blir jeg ikke klok på altså.. Men, et lyspunkt er jo at mensen er i ferd med å bli stabil etter at jeg sluttet med p-piller i april[:)]

Takk for det, Godhjerta.. Er vel ilitt for sent for festeblødning, i og med at det har gått snart 14 dager fra eggløsning.. Men, håper du har rett om at jeg er gravid.. De neste dagene blir veldig spennende:-)

Det du beskriver som spotting, er akkurat slik jeg har hatt det tidligere og jeg har alltid regnet det som mensen.. Nå har jeg lest at dette skal regnes som de siste dagene i syklusen før mensen kommer.. Så, da får jeg begynne å tenke sånn da:-)

Lykke til du også[:)]

Back
Topp