Er det dere hestehov1?

[miss]

Forumet er livet
http://www.babyverden.no/templates/Article____84838.aspx?SID=BVN&TN=1&PID=84838&T=##SHID##

For en historie i hvertfall..[&o] Flott at du står fram, det syns eg er heilt fantastisk..[:)]

God morgen! Ja det er oss! [:)] Rart å se og lese om oss her inne, men det litt gøy å da. Også er det fint å få være med på å sette fokuset på hvordan det er å være i vår situasjon. 

Kjempetøft av dere å stå fram slik[:D] Syns det er så bra med alle som tør å være åpne om dette, det kan kanskje hjelpe litt på alle de uvitende og sårende kommentarene folk kommer med fordi de tror det er en selvfølge at alle blir gravide akkurat når de selv vil.

Ønsker dere all mulig lykke til videre med neste forsøk[;)]

Fin historie Hestehov1[:)]
Tror det er mange som kjenner seg igjen, jeg gjør hvertfall det.

ORIGINAL: * Bobbo *

Kjenner meg så godt igjen. [:(]
Flott at du sto fram å fortalte historien din.

sign

ORIGINAL: * Bobbo *

Kjenner meg så godt igjen. [:(]
Flott at du sto fram å fortalte historien din.

Selv om det er noen år tilbake at vi var i akkurat samme situasjon, kjenner jeg at tårene kommer. Gud for en tung tid vi gikk igjennom, når jeg ser tilbake skjønner jeg ikke at vi overlevde. Men nå skal det gå med dere som med oss - ei vakker lita frøken så dagens lys for nesten 3 1/2 år siden. Ønsker dere så masse lykke til og sender dere mange gode tanker.

Kjempeflott at du står frem på den måten[:)] Synes det var en flott artikkel som fikk frem en del sider ved det å ha prøvd lenge.

Kjente meg veldig godt igjen, selv om jeg ikke har hatt et negativt forsøk da.
Flott at dere står frem[:)]

Kjære hestehov1! Så bra at du turte å gjøre intervjuet! Det var veldig bra. Tårene trillet når jeg leste det. Som jeg skrev til deg i et annet innlegg synes jeg det er utrolig bra at noen tør sette ord på prosessen og tanker og følelser vi er igjennom. Forhåpentligvis vil de som ikke er i samme situasjon forstå litt og tenke seg bedre om før de "snakker".

Så fint dere ville stå fram og fortelle historien deres[:)]

Tror du snakker for manges vegne her inne når det gjelder de følelsene. Tror få skjønner hvordan vi ufrivillig barnløse har det.

Flott men trist historie, som jeg håper ender i en spire!

Jeg leste denne artiklen tidliger i dag også og lurte på om det var en av oss.

hestehov1 det var tøft av deg å stå frem slik, det er nok mange som føler det samme som deg. Jeg har ei venninne, min betse venninne men jeg hvet at det er tungt for henne å snakke med meg nå, jeg er lei meg for det for jeg har jo slitt selv. Men hun skal adoptere da og jeg kan jo forstå at hun synes det er tungt, minnene kommer opp igjen, med at hun mistet og at hun har vært igjennom 6 ferske ICSI forsøk. Og hun klandrer seg selv for det - noe hun selvfølgelig ikke har noen grunn til.

Takk for så mange gode tilbakemeldinger! Grunne til at jeg ville la meg intervjue var for å si til adre som sliter at de ikke er alene. Vi er mange! Alt for mange.
Håper også at andre som leser kan få en liten forståelse av hvordan vi kan ha det og hva vi sliter med.

Selv om jeg angra rett etter jeg hadde sendt interjuet, angrer jeg ikke nå. [:)] 
Nå skal jeg sende det til familien min.[:)]

ORIGINAL: hestehov1

God morgen! Ja det er oss! [:)] Rart å se og lese om oss her inne, men det litt gøy å da. Også er det fint å få være med på å sette fokuset på hvordan det er å være i vår situasjon. 

Kjempeflott artikkel! Og flott at dere er med på mer fokus på infertilitet.
Kjente meg så godt igjen i det som sto i artikkelen, digget avsnittet om venner med små barn. Utroli bra sagt!

"Line synes det er enda vanskeligere å være sammen med de som har små barn. Da er det alltid snakk om barna. Det vises frem bilder fra ferier, eller det kommer en morsom historie om et eller annet barna fant på i helgen.
- Hva har jeg å si? ”Vet du hva katten vår gjorde i går?”

[:D][:D]

Sterkt gjort å stå frem på den måten, stå på og lykke til med forsøk nr 2 [:)]
Stor klem!

så godt å lese at andre føler det samme som meg!
kom en liten tåre eller fler mens jeg leste din historie.
takk for at du tør å stå frem!

Back
Topp