Er det begrensninger?

SMT

Elsker forumet
På hva jeg kan lage av middager til min lille?

Nå skal jeg lage meg et fryselager med
Grønnsaker og kjøttdeig
Grønnsaker og fiskeboller
Grønnsaker og laks

Han kan spise dette, sant?
Og bruker dere lage saus til?

Til nå har jeg bare laget grønnsaksmiddager, og da hat jeg blanda ut med morsmelk...
Det tenker jeg jo å gjøre nå også....
Da blir det overflødig med saus til i tillegg.... Tenker jeg...

Baaah! Alt man skal lure på da, som man egentlig innerst inne vet... [8D]

Han kan fint spise det ja, eg bruke aldri saus, eg bruke bare smør[:)]

Kjære deg. Dette vet du, dette kan du. Du trenger ikke hjelp herfra du. [:)][:)]

ORIGINAL: MiniSatan

Kjære deg. Dette vet du, dette kan du. Du trenger ikke hjelp herfra du. [:)][:)]

Hehe... I know.... [8D] men brått blir man usikker når man sitter å kokkelurer... [>:][:D]

Innlogget som: Vestlandstaus
Brukere som ser på dette e

En god fettkilde er viktig, så ta på ekte meierismør eller annet bra fett. Unngå plantemargarin.
Jeg pleide å ta på fett når jeg tinte maten/varmet den opp igjen. [:)]

ORIGINAL: SMT

Hehe... I know.... [8D] men brått blir man usikker når man sitter å kokkelurer... [>:][:D]

Joda, I know the feeling, men tenkte at det du EGENTLIG trengte var en lite boost på selvtilliten i stedet [;)]

Takk! [:D]

ORIGINAL: SMT

Joda, I know the feeling, men tenkte at det du EGENTLIG trengte var en lite boost på selvtilliten i stedet [;)]

ja
her har ungene spist det samme som oss fra dag en de begynte med fastføde,men begynte med en og en ting tilfeller reaksjon

Back
Topp