er det bedre..? Ang eksamen

Dollface

Forumet er livet
VIP
å møte opp, levere blankt/trekke seg og gjøre en bedre innsats etter jul, eller håpe på en E og gå videre i studiet, vel vitende om at en ikke kan en dritt?

Jeg ville uansett dratt å gitt det et forsøk, man kan være heldig å få spørsmål som man kan litt om.[:)]

Jeg ville møtt opp, og gjort et forsøk. Man vet aldri, kanskje man klarer å få noe fornuftig ned på papiret alikavel [:D]
Hvis du består så er jo det bra, og er du ikke fornøyd med karakteren, kan du alltids ta eksamen om igjen en annen gang, når det passer litt bedre. Hadde en venninne som tok 1 års eksamen om igjen når hun gikk 3 året, for hun ville ha en bedre karakter, og hun gikk også spl [:D]

ORIGINAL: RosaMentos

bedre å møte opp og få en karakter enn å ikke få en karakter i det hele tatt[;)]

ORIGINAL: RosaMentos

bedre å møte opp og få en karakter enn å ikke få en karakter i det hele tatt[;)]

ORIGINAL: Draw

Ka vil få deg til å føle deg best då?
Eg ville prøvd trur eg [:)]
jeg tror nok jeg vil føle meg bedre med en c enn en e.. Og sjansen for at jeg kan mer er jo og til stede.. Hvis jeg trekker meg altså.. Og var den på nytt senere..

sånn føler man det alltids før en eksamen.. eg tror det går rett til helvete og overvurdere eksamen hver eneste gang, men så kommer eg og tar den og jammen var den ikke så gale og får en grei evt god karakter...

du har ingenting å tape på å ta den, hvis det motsatte er å levere blank!
og du tenkte sikkert du skulle gjøre en bedre innsats i år for et halvt år siden så hva er sjansen for at du faktisk gjør det til neste år??

nei prøv å ta den:) det går nok fint.. man er god om man stryker tenker alltids eg

jeg ville i alle fall møtt opp og sett spørsmålene, kanskje kommer akkurat de spørsmålene som du kan noe om [:D] er det bare dritt spørsmål, så ville jeg elvert blankt.

Men forhør deg ang når du kan ta den opp igjen. Kan du ta den opp igjen nå like etter jul så er det superflott! Men hvis du må ta den opp igjen til våren så må du tenke på at du har andre eksamner du også må lese til i tillegg til den du konter på [:)]

lykke til i morgen [:D] har også eksamen...og gjett om jeg gleder meg til ferie (og en natt uten bekymringer).

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Draw

Ka vil få deg til å føle deg best då?
Eg ville prøvd trur eg [:)]
jeg tror nok jeg vil føle meg bedre med en c enn en e.. Og sjansen for at jeg kan mer er jo og til stede.. Hvis jeg trekker meg altså.. Og var den på nytt senere..

har samme dilemma, eksamen fredag. kan ikke en drit. vet jeg burde begynt å lese tidligere, men har hvert så mye med flytting og sånn[:@]

hadde tenkt å møte, og håper på en E. er vel ikke så ille med en E på "rullebladet". dessuten håper jeg at når autorisasjonen er i boks, har ikke karakterene så mye og si[8|] 

Hadde tatt den, og heller bedt om å få ta den engang til senere når man har fått studert litt.

Husk på at det er karantene på eksamener dersom man har strøket ett visst antall ganger. Så jeg ville ikke brukt opp en gang på en "stryk".

Jeg har samme dilemma som deg, men har bestemt meg for å møte opp og håpe på å bare bestå...

Jeg ville møtt opp! For nå er det forseint å melde seg av og den vil derfor telle som ett av de tre forsøkene en har[&:] da mener jeg det er bedre å kanskje få en E nå og ta den opp igjen å forbedrde.

ORIGINAL: jaya86

jeg ville i alle fall møtt opp og sett spørsmålene, kanskje kommer akkurat de spørsmålene som du kan noe om [:D] er det bare dritt spørsmål, så ville jeg elvert blankt.

Men forhør deg ang når du kan ta den opp igjen. Kan du ta den opp igjen nå like etter jul så er det superflott! Men hvis du må ta den opp igjen til våren så må du tenke på at du har andre eksamner du også må lese til i tillegg til den du konter på [:)]

lykke til i morgen [:D] har også eksamen...og gjett om jeg gleder meg til ferie (og en natt uten bekymringer).

Kan ta den opp i juni, og har ingen andre eksamner etter 17 desember 09 før i februar 2011.. så det burde jo gå greit [:D]

Jeg leverte ikke blankt, men skrev 4 (!!) sider med svada, som 99% sikkert vil gi meg en F.... Vel vel..

Back
Topp