Er det barselgruppe for 2.gangsfødende der du bor?

***Mariana***

Flørter med forumet
Er det barselgruppe for 2.gangsfødende der du bor, og har du tenkt til å delta? Veldig usikker på om det er et tilbud om det i min kommune...

Tror det er sånn at de setter opp grupper for førstegangsfødende og flergangsfødende hver for seg i min kommune. Var hvertfall kun førstegangs på barselgruppa mi første gangen. Bor i en stor kommune jeg da, så det kommer kanskje an på hvor stor kommune du bor i og hvor mange barn som fødes? Er litt usikker på om jeg blir med denne gangeniden vi planlegger å flytte like etter at mini er født...

Da jeg fikk min første var jeg i barsel gruppe med mødre dom hadde både 2-3-4 barn. Så forventer ikke noe annet denne gangen heller, og godt er det:)

I bydelen min var det begge deler, utrolig nok var det ikke så mange fødsler i juli12 her, for det var kun satt opp 1 barselgruppe! Er vanligvis delt opp ift hvor i bydelen du bor! Men ikke etter antall barn, etter hva jeg har forstått ihvertfall :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det var det i min gruppe også. Vi var 5 stk totalt på helsestasjonen, men ble aldri noe av noen møter utenom dem på helsestasjonen.
Jeg holdt bare sammen med èn av dem, ho var førstegangs som meg. Vi har god kontakt enda!æ :) De andre, som var flergangs, tror jeg så på hele barselgruppa som unødvendig...

Back
Topp