Er det bare...

Smash1234

Glad i forumet
meg som prøvde plumbo testen?.....[8D] der viste den grønn som også er jente...absolutt alle kjerring råd og andre duppeditter sier at vi får jente nå.....blir gøy se hva ul 9 april sier[:D]

Hahahaha - det må ha lukta godt er det første som slår meg [8D]

neida, jeg har prøvd jeg og[8D] men ble ikke noe klokere av det for fargen var helt ubestemmelig[;)]

Har ikke prøvd den nei, blir artig å se om det er ei jente inni der[:)]

ORIGINAL: KathMor

Hahahaha - det må ha lukta godt er det første som slår meg [8D]

[8D] puster med munnen og tar det ute[;)] hehe, da lukter jeg ingenting...[;)]

ORIGINAL: ViPrøverPåBaby

neida, jeg har prøvd jeg og[8D] men ble ikke noe klokere av det for fargen var helt ubestemmelig[;)]

jeg prøvde først i uke 12, da ble det ikke no farge.....mens nå derimot....[;)]nå funka det....[8D]

ORIGINAL: HegeM*

ORIGINAL: ViPrøverPåBaby

jeg prøvde først i uke 12, da ble det ikke no farge.....mens nå derimot....[;)]nå funka det....[8D]

da må jeg kanskje prøve igjen[;)] var vel 11 uker da jeg prøvde sist[:)]

Hva er det -plumbo-test?? hvordan gjør man det?? jeg vil ååå[8|]

nei.. jeg klarer å vente i to uker til.  Ser dere for meg. [;)]

jeg skal en tur på butikken i morgen, så får vi se om jeg kjøper plumbo :p hadde vært morro å sett åssen det funker :p
blir såååå spennende med UL :D:D klarer nesten ikke vente jeg altså :D

ORIGINAL: HegeM*

meg som prøvde plumbo testen?.....[8D] der viste den grønn som også er jente...absolutt alle kjerring råd og andre duppeditter sier at vi får jente nå.....blir gøy se hva ul 9 april sier[:D]

PLUMBO testen :
Det du gjør er : Ta morgenurin i et beger og tilsett to spise skjeer med plumbo, rør rundt og la stå i 30 min. (altså, hvis du kan blande ute så gjør det, det stinker).
Se på fargen etter 30 min. Svart, brun eller rød gir gutt. Blå eller grønn gir jente :D

Jeg har tatt den! Den viste jente, akkurat som alle andre små tester jeg har tatt har gjort :)
Men for guds skyld, gjør det ute!
Det glemte vi, og var oppe på badet. Fikk fort fart på beina, og styrta ned i stua å satt den på verandaen! [:'(]

Hehe artig[:D][:D][:D] Sitte med klessklype på nesa... Hehe.... Har jo lyst å prøve selv..

tror jammen jeg klarer å vente til ul på mandag jeg [;)]

Back
Topp