er det bare

tretroll

Forumet er livet
VIP
meg som er overnervøs? Ikke det at jeg går rundt og tenker på at noe er galt med bebisen altså, er faktisk rolig og tenker alt er fint. Men jeg klarer ikke få meg selv til å begynne å kjøpe babyting enda. Ser at det er mange som er godt i gang. Jeg prøver liksom å planlegge, se på vogner, senger....men tilogmed det føles feil. Er livredd for at noe skal gå galt og at jeg skal komme hjem til babyting som ikke skal bli brukt. Har kjøpt en body og har begynt å strikke en genser....som jeg forteller meg selv er til ei veninne, men vet jeg kommer til å beholde den[;)] Men tilogmed disse to små tingene liksom vokser i skapet. Når burde jeg egentlig begynne å handle? er jo MASSE som skal ordnes og vet jo ikke hvilken form jeg er i på slutten.....er det jeg som er overnervøs? Hva synes dere? Min kjære vil nemlig ut og kjøpe ting, er jeg kjip som holder igjen?

Huff ble langt og litt sutrete det her....men men

HEisann!! Jeg har heller ikke vært å handlet en ting til babyen. Har så vidt sett på pris på barnevogn, men ikke planlegger jeg å kjøpe noe enda. Men det er ikke fordi jeg ikke tror at alt er i orden, men synes kanskje det er litt tidlig. Tiden går jo fort, men føler liksom at det er så lenge til enda. Virker litt "fjernt" liksom. Tror du ikke det kan ha noe med det å gjøre??[;)]

Skjønner hvordan du har det. Var sånn lenge, jeg også. men det har gitt seg nå. Nå kan jeg ikke gå i byen uten å handle noe til småen. Håper du kommer over det. Det går jo helst veldig bra, vet du. Kanskje du kan snakke med jordmor om engstelsen din?

Klem

jeg og er litt sånn. Ikke redd akkurat. Men man veit aldri.... Sliter en del med mange rare tanker for tiden egentlig .Har egentlig ikke begynt å glede meg skikkelig. Syns det er litt rart. Sist var jeg helt i skyene og da burde jeg ha vært litt mer bekymret siden jeg var alene. Nå ligger alle forhold tilrette. Hm.. allikevel. Jeg er rar[:D]

Det hjelper jo litt at nå kjenner jeg spark hver dag, så jeg veit i allefall at det er liv der.

Tror det er veldig lurt å pusse opp barnerommet allerede nå jeg,Dyrset!Ihvertfall etter at jeg leste en artikkel på BV sine internett sider.Der står det:"Siden spedbarn er ekstremt overfølsomme overfor luftforurensninger, bør en eventuell oppussing av barneværelset faktisk skje mange måneder før barnet kommer."(Vil du lese mer om dette kan du gå inn på: http://www.babyverden.no/templates/Article____442.aspx

Hei Flode. Godt å høre at det ikke bare er meg som ikke har begynt babytingshoppingen =)
Er ikke engstelig egentlig, føles bare ikke helt riktig enda. Litt for tidlig liksom... Sånn var jeg sist og, men da tok jeg det igjen den siste måneden.. Handlet ALT på en gang, og så litt til :)
Men skal begynne å pusse opp barnerom snart.. må bare... tenke litt på det først...

ORIGINAL: Hannejenta

Tror det er veldig lurt å pusse opp barnerommet allerede nå jeg,Dyrset!Ihvertfall etter at jeg leste en artikkel på BV sine internett sider.Der står det:"Siden spedbarn er ekstremt overfølsomme overfor luftforurensninger, bør en eventuell oppussing av barneværelset faktisk skje mange måneder før barnet kommer."(Vil du lese mer om dette kan du gå inn på: http://www.babyverden.no/templates/Article____442.aspx

Av erfaring vet jeg at spedbarnet ofte ligger inne på foreldres rom, iallefall første halvåret :) Så da har det nok luftet fra seg selv om en venter til "i siste liten" :)

Back
Topp