Er det bare vi...

myprecious

Glad i forumet
.som ikke står opp klokka 7 eller??
Føler alle er morgenfugler her. Jeg legger snuppa ved ni tida og da sover hun slik at hun får mat ved 5 tida sånn ca, og da våkner hun noen ganger kl 7 igjen men da får hun enten litt mat eller så får hun smokken og da sovner hun med en gang. Jeg gidder ikke stå opp så tidlig hvis jeg ikke må. Her står vi opp kl 09.00. Vi har bare Maya så trenger ikke kjøre noen andre til bhg så derfor må jeg ikke opp så tidlig.
Til dere som har barn som står opp 6-7tida er det fordi de ikke sovner igjen, da jeg føler kanskje jeg ikke burde putte inn smokken for da ville sikkert hun stått opp her også. hmm-..
Fler som ikke står opp 7?? [8D]

hehe, her står vi opp halv sju, gjerne etter å ha tøyd tålmodigheten siden halv seks :P
men så tar han seg en dupp igjen nå på formiddagen, så jeg får hvilt litt. er litt slitsomt å stå opp så tidlig etter å ha gjerne vært våken 2-4 i tillegg.

hihi, nei vi ligger også å drar oss [:D] Ofte mating rundt 6 tida og så tar vi en sove økt til vi som regel da ja :) Nyter det nå så lenge vi kan!

Vi står heller ikke opp klokka 7! Gir henne bare litt mat og tar henne i senga til meg, også sover vi videre[:)] Bruker å stå opp sånn mellom 9 og 10 en gang[:D]

står opp mellom halv 8 og 10 vi, alt ettersom [:D]

I går stod vi opp 2! hehe var våkne nesten hele natten pga økedøgn da [:)]

ORIGINAL: januarjenta

Vi står heller ikke opp klokka 7! Gir henne bare litt mat og tar henne i senga til meg, også sover vi videre[:)] Bruker å stå opp sånn mellom 9 og 10 en gang[:D]

Akkurat slik her også, bare han og ikke hun [:D]

I dag klarte jeg å presse lillegutten til kl 9 før vi stod opp. Da hadde jeg også puttet smokken inn i hvert fall et par ganger. Her får Jonas ofte mat i 5-6 tiden og om han sovner etter det sover vi litt til. Her bare nyter vi de timen så lenge det varer.

hehe så bra å høre det er flere som liker å dra seg på morgenen, hadde nesten litt dårlig samvittighet her.

Vi får nyte det så lenge vi kan [:)][8D]

Her er det litt ettersom..... Jeg må opp kl 0615 hver dag for å få avgårde de 4 store på skolen, noen ganger legger jeg meg igjen for Maya sover gjerne på den tiden, eller så begynner jeg å gjøre litt her hjemme. Gjør seg ikke selv av en eller annen grunn[8|][8|]

Men i dag hadde Maya lyst til å stå opp sammen med søskna sine så da begynte jeg med å vaske vinduer når ungene tok bussen kl 0715[:D]  Naboen titta rart på meg når han gikk til bilen sin og så bare glisa han[:D][:D][:D]

Så nå har jeg nyvaska vinduer i hele huset, skiftet gardiner, tørket støv i hele huset, skiftet på alle sengene og vasket tre maskiner med klær[;)]  Er vel skutt kl 19 i kveld tenker jeg og legger meg sammen med guttene[:D][:D][:D][:D][:D]

Her står jeg opp alt mellom 8 og 11.. [:D]

De eldste blir kjørt i barnehagen av gubben når han drar på jobb, så jeg og Malin bare koser oss, og sover.. [:D]

næææh vi står opp kl 9 vi [:D]
men våkner mye om natten da...
Storebror sover lenge for tiden DEILIG (bank i bordet)

står ikke noe tidlig opp her heller!! mellom 8 og 11 tenker jeg[:)][:)]

Sånn gjorde jeg det sist, men nå har jeg fått det for meg at det er deilig å stå opp tidlig! Er så godt å ha god til og får jo gjerne tid til å spise for meg selv da og. Så her står jeg gjerne opp, når sambo og storesøster står opp. [:)] Steller henne eller sambo gjør det. Synes det er koselig! [:D] Andre ganger ligger jeg lenger og koser meg i senga. Litt ettersom egentlig. På mandag sto jeg faktisk opp 06.10. [8D] Guttebassen sov til halv 10. Deilig!!!

vi starter ikke dagen før rundt kl 9, så du er ikke alene nei :)

Kommer i grunn helt ann på hvordan natten har vært..
Her er ting forskjellig fra dag til dag..
Hivs han sover mye på natten, så hender det han er lys våken 6-8 - og da står vi opp etter å ha kost litt i senga!
Hvis han har vært mye våken, ligger vi så lenge han vil sove!

Lillegutt styrer alt her!

Vi står opp 10 halv 11[:D][:D]

Nei, vi sover ofte til rundt kl 9 vi [:D] Og når han våkner er ha så gørrblid at da blir vi gjerne liggende i senga en halvtimes tid å bare prate [:D]

Back
Topp