Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis dere ikke hadde holdt på som kaninerHadde beregnet eggløsningsdager i ett år i forkant før vi startet å prøve. Altså ved å skrive inn periodene mine på en app også regnet den ut resten. Hadde sex på kvelden på EL-dagen og vi venter jente.
Jeg var overbevist om gutt fram til UL etter noen runder på onkel google da jeg også kom fram til det trådstarter spør om! ;D
Hvis det over stemmer, så kan det jo hende at EL ikke var nøyaktig den dagen, at det var dagen etter f.eks... Appen er jo ikke nødvendigvis riktig kanskje?
Vi hadde oss bare den ene gangen ifm. den eggløsningen. Hadde vært på ferie og sovet i to separate senger i et hus med masse folk i, så sjansen bød seg ikke før vi reiste hjem den dagen! ;DHvis dere ikke hadde holdt på som kanineri forkant av el så skal det jo stemme med at dere venter jente, siden de overlever lengre hos mannen også, ikke bare hos deg
![]()
Nettopp! Da stemmer myten. Vi holdt på hver dag, og får guttVi hadde oss bare den ene gangen ifm. den eggløsningen. Hadde vært på ferie og sovet i to separate senger i et hus med masse folk i, så sjansen bød seg ikke før vi reiste hjem den dagen! ;D
Skjønner ikke!Nettopp! Da stemmer myten. Vi holdt på hver dag, og får gutthehe
Jeg tror det er noe i det, men tror også at man KAN få jente om man har sex på EL, og gutt om man har sex før EL.
signerer disseDet er jo vitenskapelig bevist at guttesæd svømmer fortere men at jentesæd lever lengre, så jeg syntes absolutt det er fakta... Det
Øker nok sjansen men noe fasit er det ikke![]()