er det bare meg....

tigergirl

Forumet er livet
som tenker som så når det gjelder trening at det er jo ikke vitsi å trene så mye en skal jo snart bli gravid.

klarer ikke å motivere meg, tenker at det er så lenge siden sist jeg trente og er redd for å  ta mer skade en nytte. tenker at det ikke er bra å trene under eggløsningen ,eller kanskje jeg trener for hardt akkurat i det egget fester seg. og så tenker jeg om vi skal starte med prøverør da må jo en holde seg i ro i noen dager og da må en liksom starte på nytt. 

nå er jeg ikke overvektig men hadde ikke skadet å få av en 6-7 kilo.

slik trente jeg:
svømming
stepp maskin
leggmaskin
og planken, sideplanken og sakse med beina
pluss vekter.
turer

eller er jeg bare lat.... heheh

hva tenker dere i forhold til trening?

for et bra svar Nesing!!! tror jeg skal begynne litt i det små og ta det gradvis. Er nok bare jeg som er lat og ikke gidder.

jeg er lat [:o] kunne hatt godt av litt trening, men måtte ikke ta av meg sa fysiomannen..
så da hadde jeg enda en god unnskyldning til å la treningen seile sin egen sjø [:-]

Jeg tenker slik som deg, tigergirl....... Har trent hele livet, men de siste to årene har det bare gått nedover. Turte ikke svømme mer, for da kunne jo egget renne ut...... Turte ikke løpe og hoppe, for da spratt det ut av meg.....[&:] Er fremdeles ikke helt trygg, så nå går jeg lange turer i ulendt terreng med hunden min + yoga. Samtidig har jeg en jobb hvor jeg står og går hele dagen, og et stort hus med stor hage som krever en del fysisk arbeid.

Men jeg har enda ikke turt å gå tilbake til aerobictimene, og meldte meg ut av elixia i sommer et to år som støttemdlem.....

Hihi, fort gjort å finne unnskyldninger dersom man ikke er motivert. Men tenk hvor godt det er for kroppen når du blir gravid. Musklene holder kroppen i mye bedre shape... og du kommer kjappere tilbake etter fødselen dersom utgangspunktet var ok[;)] Jeg prøver å trene styrke noen ganger i uka... Hvis inspirasjonen og formen ikke er på topp, så prøver jeg ihvertfal å få gått tur. Lykke til [:D]

Back
Topp