Er det bare meg...

NMT

Elsker forumet
Altså jeg blir skikkelig skremt jeg.....har vært utrolig mange som har mistet og vært på tidlig UL og fått dårlige nyheter.. Har fått helt panikk av dette. Så nå har det resultert i at jeg har ringt legen selv for å få en tildligere UL.. For å se om alt er bra.... eller ikke...

jeg må si at jeg er ikke blitt skremt, men jeg synes også det har vært mange som har mistet...
men kanskje det bare virker sånn fordi det merkes så godt blandt 100 jenter om 10 mister...
det er jo alltid en viss sjangs for at vi mister......

Jeg hadde planlagt tidlig ul uansett, og glede-gruer meg veldig...

hold motet oppe :)

Mange av venninnene mine har opplevd å miste i tillegg til alle som har mistet her inne så jeg er mildt sagt litt nervøs ja. Skal til legen i morgen, da er jeg 8+3, og håper da på at jeg blir sendt videre til tidlig UL. Har hatt litt farget utflod i begynnelsen av sv.skapet og etter kosing så derfor er jeg ekstra bekymret. Men holder motet oppe!! [8D]

Ja må si jeg er litt skremt. Men så mange som er her inne, så er det jo dessverre "normalt" at noen mister.... Men synes det er så mange som har fått dårlige nyheter såpass "sent" - ganske nærme 12 uker.

Jeg hadde UL i 7+3, pga litt blødninger, men da var alt i orden, så jeg prøver å slappe av så godt jeg kan.... Men tankene er jo der, selvsagt...

Tanken sitter jo der. Får litt vondt i magen hver gang jeg leser at noen har mister. Jeg har også sist uke gått igjennom matforgiftning, høy feber og nyretensanfall. Vet ikke hva alt dette har gjort med den lille, så er litt engstelig. men skal på UL på fredag så da håper jeg alt er i orden og at jeg får se miraklet vårt en gang til ( hatt UL da jeg var 6 + 3) og hjertet h*n slå

Man blir jo litt ekstra oppjaga når man ser at det er så mange som får beskjed på en gang her om at det ikke er mer liv. Det er forferdelig trist og man blir jo lei seg når man leser om det. Men nå er det sånn at ikke allesammen her inne skal miste heller... noen må jo bli igjen. Så hvorfor ikke vi som sitter og skriver her da? [;)] Jeg har mistet to ganger før, men merker at jeg har stor tro denne gangen på at det skal gå bra. Går det galt, ja så går det galt da... det er lite å gjøre med annet enn å prøve på nytt. Det er ikke verdens undergang om det går galt en gang til, men det er jo selvfølgelig ønskelig at det skal gå bra denne gang. Man får bare prøve å tenke så mye positivt som mulig og håpe alt står bra til og at man er en av de heldige som får lov å være her fram til mars. [:D]

Nervøs ja! Sist var jeg ikke på forumet så tidlig i svangerskapet, og det er jeg glad for. Syns det er tungt å lese om alle de som mister[:(]

ORIGINAL: Ida123

Nervøs ja! Sist var jeg ikke på forumet så tidlig i svangerskapet, og det er jeg glad for. Syns det er tungt å lese om alle de som mister[:(]

Jeg var heller ikke på forum før jeg var 20 uke rpå vei forrige gang. Blir litt mer stressa av å vær emed fra starten:-) Får nå satse på at alt går bra.

Jeg kjenner a jeg blir veldig nervøs.. men kanskje mest av alt blir jeg lei meg. Er så vondt å lese om alle som har mistet.. Jeg har selv opplevd MA og tanken på at spiren gir opp uten at jeg merker d er derfor tilstede.. Var riktignok på ul i uke 9 +5 og alt så bra ut... Men jeg ser virkelig frem til 1.svangerskapskontroll på mandag.. Håper jeg da får høre det lille hjertet slå...

Så jenter... Nå gjelder d å tenke positivt. Ikke noe mer frafall nå dere...

Jeg får også en støkker av å lese de det ikke går bra med, men samtidig vet jeg det er mange som føder hver eneste dag. Tror man bare må tenke positivt, innbiller meg at svangerskapet går lettere da..

Jeg syns det er forferdelig trist hver gang jeg leser om nye aborter, og gruer meg nesten til neste gang jeg skal inn på forumet. Jeg skal til første svangerskapskontroll på onsdag, og har tentk å høre om tidlig ul. Det er ikke pga. alle som mister her inne, men jeg hadde en MA forrige gang, som jeg oppdaget dagen før uke 13...
Men det jeg gleder meg over er at jeg føler meg mye mer gravid enn forrige gang. Så jeg har trua på at det går bra, og jeg har trua på alle dere som er igjen her også! Detta skal vi klare jenter[:)]

Altså jeg blir skikkelig skremt jeg.....har vært utrolig mange som har mistet og vært på tidlig UL og fått dårlige nyheter.. Har fått helt panikk av dette. Så nå har det resultert i at jeg har ringt legen selv for å få en tildligere UL.. For å se om alt er bra.... eller ikke...

Ja jeg har aldri vært gjenom ett svangerskap før, men siden jeg begynte å henge på dette forumet og jeg så hvor mange SA som har vært  det siste så har jeg vært livredd. Har til og med drømt om aborter på natta! Så jeg skjønner godt at du blir engstelig. Jeg holdt meg til og med borte fra forumet i noen uker når det stod på som verst. Syns det har vært så trist å lese om så mange som mister og det får meg selv til å tenke"hvorfor skal det gå bra for meg" Men nå er det heldigvis endel som begynner og nærme seg uke 12 og jeg selv var på ul i dag og alt var i orden![:D][:D][:D] Så håper at det ikke blir flere nå og at resten av oss får ett flott svangerskap videre[:D]
men alt er sikkert bra med din lille,[:D] bare slutt å les så mye om aborter så roer du deg nok litt mere ned..

Ska prøv å ordne tidlig ul.. blir også veldi skremt over anntall spontanaborta...
Valgt også å hold mæ borte fra forume ei stund når d sto på som værst.. ha prøvd å la vær å læs innleggan, derde skriv at nu forlat de oss osv.. får helt "karamba".. :)

jeg å lurer på det:(
Blir sikkelig nervøs... ligger å tenker å grubbler hele tiden..
skal til legen på fredag, å liv redd for å få en negativ beskjed :'(

Noen som vet om en kan bestille UL  i molde privat, eller på sykehuset å betale selv for de?
Om jeg ikke får med legen så vil jeg betale selv. det er virkelig verdt det....

syns det er litt skummelt ja. Har selv hatt en blødning og farget utflod dette svangerskapet, så det er litt skummelt. Har jo ikke fått tidlig ul eller hørt hjertelyd el noe. Får vel bare krysse fingrene å satse på at det går bra. Det er jo større sjans for at det går bra og nå når vi snart runder 12 uker[;)]

Blir litt nervøs av historiene om at det er noe som ikke stemmer her. Igår sluttet jeg å ha noen symptomer som ømme bryster, murringer, hoven mage og lett kvalme. Er 11 uker på vei, så det er kanskje normalt at noen symptomer forsvinner en periode. Aldri vært gravid før, så jeg blir kanskje litt fort engstelig..?

ORIGINAL: babyz

det setter absolutt spor at det er så mange som mister! utrolig trist å lese[:(]
men det er faktisk sånn at det er ganske mange som mister i begynnelsen... jeg har gått igjennom et svangerskap uten komplikasjoner og har i grunnen ingen grunn til å tro at ikke dette også skal gå bra... selv om jeg vet at det ikke alltid er sånn.

men selv om det er mange som mister, er det desto flere som det går bra med. nå i begynnelsen blir det veldig tydelig de som har mista, men vi er maaange her som fortsatt har baby i magen[:D]

Signerer denne[:)]

Back
Topp