Er det bare meg?

fano

Gift med forumet
Jeg er konstant sulten, fyser på noe hele tiden, men ikke noe fast. Er også ganske følelsesløs om dagen, orker ikke kos og klem fra gubben, nærkontakt sjenerelt. Og er konstant trøtt, men får pokker ikke sove, har ikke sovet i hele natt [:o] Dette er mitt første svangerskap så det er mange ting jeg lurer på. Har ingen kvalme eller andre plager, litt øm i puppene, det er alt. Håper noen vil svare [:)]

jeg går å konstant og har lyst på alt mulig ikke noe spesilet føler jeg eter å eter bestandig..kan være met men eter for det[8D] jeg har ikke fått "dila" på noe enda.men er sån at jeg nesnte altid forsivner inn i et kjøleskap e e hos folk e kjener[8D]
jeg får ikke altid helr sove om natta selom jeg er kjempe trøtt finner liksom ikke roen noen netter for det.."urolig" innvendig..men har fåt rare smaker i munnen for eks sure ting smaker biter eller ikke særli surt,cola kan noen gnager smake gamal selom den er ny.hendr jeg får metal smak i munen,,
føler e kommer til å rulle snart[&:]

da jeg gjik gravid me ho første hadde jeg ikke mye matlyst og litte som frista..og fikk hell dila på surt og jo surerre ting var jo bedre var det..
til nå selom det e tidli i svanger skape er dette anerledes en det første

Hehe, godt og høre at det er fler, blir litt roligere da [:)] Syns bare litt synd på gubben at jeg hele tiden virker litt avisende, kan det være hormoner? Kjenner at jeg er litt småhissig innimellom, huff....[8|] Ellers er alt smertefritt, det at jeg kjenenr så lite tegn i kroppen gjør meg jo litt småbekymret også. Var på ul 7 uker og fikk se et hjerte slå, og fikk vite at det egentlig var 2, men dene ene slutett og utvikle seg, så den er der enda. Skal på ny ul 31 juli, da er jeg 10 uker, veldig nervepirrende for og se om hjertet fortsatt slår, mye frykt kjenner jeg.

Er sulten hele tiden jeg og, spiser to biter, så er jeg stapp mett!

Kosing og klemming med gubben er jeg glad i, men vet det der kan gå begge veier når man er gravid[;)]

Og JA, konstant trøtt det er jeg... Og så puppene da... Au au au... Oppblåste og ømme!

Det er ikke bare deg, ser du:-) Du er så normal som du kan få blitt!! :-)

weeeeeeee  kommer sikkert litt flere spørsmål herfra etterhvert [:D] Tusen takk for svar [:D]

Føler meg ikke sulten hele tiden, men er mye kvalm og da har jeg ikke matlyst.. Men kjæresten går nesten amokk, orker ikke Kos og nuss og sex.. Sånn var jeg tre første mnd sist å. Men resterende mnd tok jeg igjen det for å si det sånn:-) da var jeg kjempe kosete å sånn:-)
ellers er humøret skiftene, kan gå fra super glad til super sint og super trist.. Går opp å ned som en Berg å dalbane.. :-)

Sulten her også, så eg spise lite og ofte, det har no resultert i at eg har gått ned 3kg på ei uke her..... Ellers er eg veldig trøtt men eg får sove. Men i starten av svangerskapet fekk eg ikkje ro. Kose typen?? Han får eit kyss på kinnet når me legger oss (når me er på same plass) og så held eg kanskje armen om han, det er alt eg vil[8D] Puppene er veldig ømme og det stikker/strekker heftig i magen, men eg har ikkje fått noko sug på spesiell mat enda. Og merker at smakene endre seg, laga meg god baguett her om dagen, når eg hadde spist halve var eg mett, så eg lot den andre halvdelen vente litt og når eg då skulle spise den, så smaka den dritt[:-]  Og så rape eg på makrell i tomat nokon dagar[8D]

ORIGINAL: Gæmmis

Er sulten hele tiden jeg og, spiser to biter, så er jeg stapp mett!

Og JA, konstant trøtt det er jeg... Og så puppene da... Au au au... Oppblåste og ømme!

måsi meg enig med denne fruen ass

Har å d på samme vise :)

Jeg er fortsatt bare sinna og irritert, er ikke særlig hyggelig rundt meg om dagen. Tror mye av det kan være for at jeg faktisk ikke få noe søvn, huff. Vet ikke hva jeg skal gjøre for og få sove. Snakka med legen i dag om jeg kan ta sovemedisin eller lignende....man skal jo egentlig ikke ta noe, men kunne bruke noe som heter valergan, har brukt det før, men jeg tør faktisk ikke [:o] noen som har noen soveråd??

Heisann Serene, velkommen tilbake fra ferie [:D] Var spesielt og se at et hjerte slo på ul [:D] Det at den var en som stoppa og utvikle seg tok jeg veldig bra egentlig, er bare bekrymret for at det skal ha noe og si for EggBobb, legen sier at det ikke har det, men en frykt er der alikevel. Skal på ny ul 31 juli, da er jeg 10 uker, greit og følge med. Håper bare at dette går bra 

Back
Topp