Er det bare meg...

Mspower

Forelsket i forumet
Eller er det utrolig dyrt å bo langt unna trondheim når man skal ha prøverør?:/
Minste pris jeg finner for overnatting på ett hotell som ser bra ut er jo litt over tusen kr natta... det vil si att bare på overnatting kommer det på nesten 8tusen. må jo tenke på att vi skal ha mat og slik utenom den prisen:S

er ikke gnien eller noe,men litt trått etter jula kanskje.. er jo snakk om fra 1.januar til 8.januar ca...

Noen som vet om noe billigere kanskje?:)
er litt opptatt av att det skal være ett bra hotell å da...

I forbindelse med at vi skulle ha uttak spurte jeg på Ullevål om de var behjelpelige med hotell, fordi min mann for tiden ikke har førerkort, men det måtte vi ordne selv, så da går jeg ut fra at det kan bli noe dyrt, men jeg har ikke undersøkt. Vi ordnet oss på annen måte.

http://www.jarlen.no/

Sånn pensjonat, trur det blir rundt 600kr pr natt, og det er vel for begge?[8|]
Men trur du må ringe og høyre!

Da blir det jo fort masse penger da![:o] Dere får ikke være på sykehushotellet da, hvis de har det der?[:)]

Vi måtte bo på hotell i Trondheim i uttakstiden og vi regnet med at vi måtte betale utgiftene helt selv. Men tok uansett med kvitteringen hjem og spurte på NAV og da fikk vi tilbake ca 60% av utgiftene.... Vet ikke om det hjalp noe det her men....  [8|]

tusen takk for alle svar:)
Hørte med pasienthotellet,men det var dyrest...
oxo tror jeg kanskje jeg trenger å se andre ting enn syke folk og slik disse dagene... :)

kommer til å ta vare på kvitteringer.. uten tvil... :)

Snakka med kjærsten nå.. han syns vi skal legge oss inn på ett fint hotell han...
Han har visst drivi å spart penger han:)
*han er så gooood*

Noen som vet noe om augustin hotell? :)
prøvde thon hotell,men dem åpna ikke før 5.januar...

sykehuset har ikke noen avtale da med noen av hotellene?? det burde de jo ha..

klinikk hausken har hvertfall det med et av hotellene i haugesund å godt er det.. 690 kr natta er dyrt nok...

Fikk med slik hotelloversikt,men billigste man finner der er 995kr per natt hvis man vil ha det bra liksom... :) men men.. tar det som en liten "ferie" tur:)

Back
Topp