Er det bare meg....

Cemaia

Flørter med forumet
Eller er det flere som begynner å bli utålmodige her... [8D] Jeg er kanskje ikke av den mest tålmodige typen, og liker at ting blir gjort i en fei. Synes dette svangerskapet har gått forferdelig sakte... Kanskje litt tidlig å bli lei allerede, har hørt at folk pleier å bli det på slutten... Hvordan kommer jeg til å bli i i august ... Det er ihvertfall godt å se at ukene i den andre enden ikke er mer enn ukene som har gått.

Skal bli godt å få hilse på nurket, hun kan bare prøve seg å komme på ettertid[8|] Har sagt til sambo at den siste tiden blir det sex 4 ganger om dagen, husvask og alle andre gode kjærringråd[:D]

Noen som har tips for å få tiden til å gå litt fortere[:D]

Jeg har det ikke travelt jeg. Synes det er en deilig tid nå. For jeg har det bra og kroppen er ikke plagsom eller tung (Tyngre, ja, men ikke plagsomt). Så hvis du kan nyte tiden og nyte barnet som vokser inni deg så går det kanskje fortere....

Det er ikke det at jeg ikke nyter tiden, skulle bare fått den til å gå litt fortere[8D] Har heller ikke de store plagene så det plager meg ikke å gå gravid, men ukene kunne gått litt fortere.. Blir kanskje bedre når sola og varmen kommer[:)] Så det blir litt deiligere å være ute. Ja ja, det er vel bare meg som er utålmodig da[;)]

Jeg har så mye annet å tenke på, så ukene flyr av gårde for meg. Er nok heldig som har det på den måte[:D]

jeg kan vel innrømme at her er det å ei utålmodig ei[:D]
har ordnet med alt uten om seng å stellebord[:)]
kanskje litt tidlig ute men men[:)]
får håpe tia går litt fortere da...

Synes tiden går utrolig treigt... er kjempe utolmodig nå.  håper den siste tiden går super fort[;)]

jeg har i grunn god tid ennå jeg... ikke det at jeg ikke er nysgjerrig eller gleder meg eller noe sånt, men jeg føler at jeg ikke er helt ferdig med å gå gravid - jeg vil gjerne nyte det en god stund til, og så er jeg ikke helt klar for å ta imot en baby ennå heller..

Synes dessuten at tida går ganske fort nå jeg - er jo ikke lenge siden jeg gikk og gledet meg til uke 12 for da kunne jeg fortelle det til folk (samtidig er det evigheter siden!)

Syns tida etter jeg slutta å blø (uke 16) har gått fort jeg! Nå er jeg plutselig uke 24 liksom!! [:D] Men når jeg tenker på at det er 16 uker igjen, da høres det fryyyyyktelig lenge ut!
Men jeg gleder meg jo VELDIG til å møte den lille da.. [:)] Han bør ikke komme på overtid..!

Jeg stortrives med å være gravid, samtidig som jeg nesten ikke kan vente til vi får treffe luringen som bor i magen min.[:D] Jeg har hundre tusen håndarbeidsprosjekter til baby på gang, det holder utålmodigheten i sjakk, enn så lenge. Vi fikk ikke vite kjønnet på UL, og jeg dør etter å vite om det skal strikkes/hekles/sys i blått eller rosa. [8|] Frekke lille luringen som ikke vil vise seg frem...[;)]

Back
Topp