Er det bare meg ?

Okt15,nov17♡

Flørter med forumet
Siste 6 ukene har jeg vært så utrolig dårlig så har vært sykemeldt og føler ikke det blir noe bedre, men heller verre og verre. Sliter med å spise, men klarer spise litt og klarer ikke ta vitaminer for de spyr jeg av. Jeg er trøtt og sliten. Nå er jeg 15+0 uker i dag og jeg trodde dette skulle gå over. Har kanskje hatt 4 fine dager de siste 6 ukene [emoji17] er så lei av kvalmen... [emoji17]

Haddet det sånn fram til uke 14, så bedret det seg. Kan komme litt kvalme på kveldstid, men det kommer an på hva jeg har spist. Har følelse av å sitte med maten konstant i halsen... Men energinivået er på topp nå, og det er jeg happy med, for det var ikke-eksisterende.

Haddet det sånn fram til uke 14, så bedret det seg. Kan komme litt kvalme på kveldstid, men det kommer an på hva jeg har spist. Har følelse av å sitte med maten konstant i halsen... Men energinivået er på topp nå, og det er jeg happy med, for det var ikke-eksisterende.
Så bra du ble bedre. Hadde håpet med meg denne uken som var, men har gitt litt opp at det blir bedre siden jeg er så dårlig [emoji17]

Hørtes ikke noe greit ut. Får du ikke i deg noe mat?? Har du tatt opp dette med lege eller jordmor?
Håper du blir bedre snart.
Får i meg noe men er lite. Men får i meg mye drikke. Har god dialog med legen min men både han og jeg håper det skulle gå over til uke 14. Skal ringe han igjen i morgen igjen.
Takk, håper jeg og [emoji4]

Back
Topp