Er det bare meg?

MinniB

Betatt av forumet
Eller er det flere som sliter med trøtt og slapphet.. Er student og har det egentlig veldig fint sånn sett.. men er veldig mye trøtt og lei.. Mister liksom så mye motivasjon, og det er slitsomt å tenke på alt det jeg burde gjort....

Er det noen som har noen tips for hvordan få litt mer energi?!? Vil så gjerne gjøre mye mer enn det jeg får til.. Både på skole og i hjemmet...

Ble bare syting det her, men det er godt å få det ut.....[:(]

Hei, kan si jeg vet hvordan du føler det... Er helt tømt for motivasjon og tiltakslyst, på jobben bare surrer jeg rundt og hjemme er det sambo'n som gjør alt i huset.. Eneste jeg driver med er middag og ligge på sofaen.. [:o]
Har ikke veldig mye tips, men tror (og håper!!) selv at det bare er en fase og at ting blir veeeeldig mye bedre snart. Og sambo'n er jo fryktelig forståelsesfull, selv om det ikke hjelper på min sorte, sorte samvittighet.. [&:]
Enten så får vi vente og se om det går over, eller så får vi ta oss i nakken og stupe på med oppbrettede ermer og krum rygg [;)]

Klem

Føler med deg.... Har det akkuratt likt, er møkk lei av å gå rundt i joggeklær, være trøtt å sliten å ikke orke tanken på å komme meg i dusjen en gang! Heldig vis ikke så lenge igjen!

Har heller ingen tips, vi får nok trøste oss med at det går over!
Lykke til!

Takk takk ! Tar te meg all den oppmuntringå eg kan.... Har ein dårlig dag å då e det ekstra godt å syte litt..

komme meg heller ikkje ut av joggeklærne.. har bare lyst til å ligge på sofaen å slappe av... Men med et helt hus som så sårt trenger litt oppmerksomhet, blir samvittigheten fort dårlig .. kjipt, vertfall når samboern ikkje komme heim før i mårå..

Back
Topp