Er det bare meg?

babysyyyk

Forelsket i forumet
Som ikke sliter med masse symptomer?
HR så vidt vert uggen når jeg har vert sulten, litt vondt i puppene bare i ny og ne.
Kjenner jo at det "jobber" i underlivet av og til men That's it.....
Blir nesten nervøs av og lese om alle symptomene dere har, selv om jeg har sett lille nurket mitt og det fine lille hjertet som slo i uke 7 klarer jeg ikke og slå meg til to med tanken på at jeg er gravid:(

slå deg til ro med att alt er fint :)
mitt første svangerskap var likt som ditt,jeg nøt det da!
nr 2 var helt j#¤%&i med kvalme og spying ++
og nå med nr 3 er hakket verre enn med nr 2..
trøst deg med att du rett og slett bare er heldig :)

Du er VELDIG heldig! Det er såå slitsomt å være konstant trett, svimmel, kvalm og uggen.... Grusomt!

Nyt det:) her er jeg helt slått ut av kvalme og trøtthet om dagen:( deler gjerne litt jeg;)

NYYYYT det :)
Første graviditet hadde jeg ikke noen symptomer, annet enn at mensen ikke dukket opp :)
Andre gang var jeg kvalm og fæl i bekkenet fra første start.
Denne gang er jeg helt fin i formen. Herlig!! Kjenner det drar og utvides i livmora, og er litt uggen i magen, men egentlig ikke noe nevneverdig i forhold til hva andre opplever. De ømme brystene har også gitt seg.
Babyen har det fint i magen din, og du er heldig som er i fin formen og kan nyte det :)

Jeg er også i fin form :) Er 2uker bak deg da. Så har ikke vært å sett på bønna enda. Skal om 2 dager!!
Jeg må spise litt ofte for ikke å bli uggen, men er ikke kvalm. Vi er nok bare heldige:)

Kjenner jeg er misunnelig :-) nyt det! Er like vanlig å få få sympt som det er å få mange.

Som ikke sliter med masse symptomer?
HR så vidt vert uggen når jeg har vert sulten, litt vondt i puppene bare i ny og ne.
Kjenner jo at det "jobber" i underlivet av og til men That's it.....
Blir nesten nervøs av og lese om alle symptomene dere har, selv om jeg har sett lille nurket mitt og det fine lille hjertet som slo i uke 7 klarer jeg ikke og slå meg til to med tanken på at jeg er gravid:(
Samme her. Er litt urolig for om alt er i orden, blir bedre etter UL tenker jeg.

Ja håper vi klarer og roe oss:) jeg tenker jo selvfølgelig at jeg er veldig heldig som dere sier men synes det er helt uvirkelig at jeg fsktisk har en baby i magen og da hadde det vert deilig og kjent det på kroppen:) glad jeg har bestilt ny ul vertfall:) og hvis alt er fint i uke 11 da skal jeg klare og roe meg ned trot jeg:)

Jeg har det også fint! Det er godt vi er flere :)

Har det nesten som før her og :D deeiilig!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Som deg jeg også :) minus vondt i brystene, bare ekstremt trøtt og en veldig tydelig mage (2.gangs, da kommer den kjapt!!!)

Sent from my iPhone using BV Forum

Høres jo helt himmelsk ut! Med første var jeg bare litt trøtt, ikke noe annet. Sånn som det har vært denne ganger er ikke noe å hige etter!!!

Nei, ikke bare deg. Jeg er livredd om dagen, fordi jeg ikke kjenner noe i mage. Har vært litt kvalm, men ikke kastet opp, og nå føler jeg meg helt normal, så jeg frykter jo selvfølgelig det verste, men regner med at jeg hadde kjent noe hvis det hadde gått galt (?)

Varierende, men er fortsatt trøtt og kvalme bølger som kommer å går. Tidvis oppblåst, men er bedre enn før, så håper tankene å følelsen av å være gravid snart blir positiv:)

Back
Topp