Er det bare meg?

calla_84

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Jeg er ingen ivrig skribent her inne, men jeg liker å lese hva dere andre vil dele :)

Jeg er straks gravid i uke 17 nå, men kjenner meg overhode ikke gravid. Er det bare meg?

Jeg har en del kilo ekstra fra før, så magen er det ikke så greit å se ennå. Jeg er førstegangs gravid, og vet heller ikke om det er bevegelse der inne jeg kjenner av og til.. Kvalm er jeg kun hvis det er lenge siden jeg har spist, var veldig kvalm fram til uke 13-14. Var hos legen og fikk høre hjertelyd i uke 14-15, men er usannsynlig bekymret for at noe er galt... merkelig greier. :)

Er det bare jeg som har det sånn? :confused:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er ikke bare deg nei. Da jeg var gravid med førstemann kunne jeg IKKE fatte at d bodde noe i magen min. Jobba 100 % helt ut til fødsel i barnehage, kjente ikke liv før uke 22, magen kom ikke før uke 25, aldri kvalm eller vonde pupper heller. :) Nå er jeg gravid med nr 2, samme greiene nå. :) Vi får vell bare nyte det. Hehe..

Føler meg ikke så veldig gravid jeg heller ;) Kvalmen avtok i uke 10:) Har hatt litt ømme pupper, men nå har jeg nada symptomer. Så nå venter jeg bare på å kjenne liv i magen jeg! :) Bekymrer meg over at "tenkt om plutselig hjertet slutter å slå" osv.. vurderer å skaffe meg en doppler for å betrygge meg selv...

Takk for svar, begge to :) Greit å se at det ikke bare er meg.

Jeg synes også det er fryktelig rart at det liksom skal bo en liten kropp inni meg, uten at jeg merker det nevneverdig. Blindpassasjer..hehe :)

Har tenkt på doppler jeg også, men er så bekymret fra før, så tør ikke i tilfelle jeg ikke får det til :p

Det er ikke så lenge til den ordinære ultralyden, så får bare krysse fingre og tær for at alt er fint med den lille der inne :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har det slik innimellom jeg også.
Nå er det noen dager der jeg ikke har følt meg særlig gravid bortsett fra at magen er der da.
Men i går kveld gav den lille fra seg en dult og to igjen :)
Og nå i kveld så kjenner jeg den lille innimellom :D

Jeg var ikke slik med de to første, men de var ikke planlagte, og jeg tok vel egentlig livet og dagene mer som de kom den gang.
Nå er alt planlagt i minste detalj :p

Bortsett fra den søte, lille kulen og trøttheten føler jeg meg veldig normal! :-)
Ingen ømme pupper, ingen pica, ingen oppkastrunder..

Men var sånn forrige gang også! :-)Bare magen som har kommet fortere nå.
Og mer bekymret for den lille.
Var jo ung forrige gang, nå er det mange år siden, og jeg tenker mer...

Back
Topp