Er det bare meg?

*Josefine

Forelsket i forumet
Er 6 uker på vei og nå har jeg hodepine og er småkvalm stor sett  hele dagen..
Går litt opp og ned..men det er slitsomt 
Ikke så lett når jeg jobber i barnehage og det fortsatt er hemmelig.
Er helt utslitt når jeg kommer hjem, sliten og trøtt...har jo en 3 åring som krever sitt hjemme.

Føler sånn med deg !! Har ei på 1,5 hjemme og er dødsliten !!Er ikke så veldig kvalm, men sliter med trøtthet.. Kunne sovna stående.. !!
Vi får trøste oss med at det blir bedre <3

Føler det sånn jeg også, mini krever en del og det er slitsomt å jobbe siden jeg er så kvalm.
Men nå er jeg blitt sykemeldt 50 prosent, så jeg jobber bare halv dag, syns det hjelper en del på :)

sugarlips skrev:
Føler det sånn jeg også, mini krever en del og det er slitsomt å jobbe siden jeg er så kvalm.
Men nå er jeg blitt sykemeldt 50 prosent, så jeg jobber bare halv dag, syns det hjelper en del på :)

Ble du sm pga. kvalmen? Hvor lenge er du sm?
Tenker hver dag jeg går hjem ifra jobb at det blir sikkert ikke like ille på jobb imorgen..men nå når kvalmen, hodepine og trøtthet har dukket opp føler jeg at jeg ikke strekker til på jobb og jeg er like dårlig hver dag. I helgene når jeg kan styre dagene mine selv fungerer jeg MYE bedre.

Uff jeg også!! Jobber på bensinstasjon, er så sykt kvalm. Og har ei datter på 16 mnd som ikke går enda... Så veldig slitsomt når jeg er alene. (typen min jobber på Nordsjøen) kan sove i 18 timer om muligheten er der. Men det går over!! 2 trimester var en drøm sist svangerskap, uten om bekkenløsning. Så gleder meg masse til 1 trim er over! Er ca 11 uker nå. I følge mens er jeg 13 uker... Men på ul så er jeg ca 11 uker :) Vært sykemeldt en stund nå, og sjefen min er rasende! Blir så irritert! Hun vet jo ikke hvorfor, for alt hun vet Kunne jeg hatt kreft eller no.. Så dårlig av henne å bli sur uten å vite hvorfor.

vondt i hodet har jeg også..
ikke noe særlig, særlig når man er svimmel i tilegg..
men d går vel over.

Jeg er supersliten for tiden. Føler at jeg ikke kan yte godt nok på jobb, men har for lite å komme med for å få sykmelding. Har ikke vært så enormt kvalm heldigvis.
Og når det kommer til sjefer som  er sure så skjønner jeg ikke at dem orker... :/

Back
Topp