Er det bare meg....

Maybenr2

Forelsket i forumet
Eller er det fler som tenker masse på om det blir noe baby ut av dette eller ikke? Jeg hater ukene frem til 14, for det er så uvisst. Vil ikke glede meg og bli skuffet. Tenker masse på om jeg ikke er gravid, selv om jeg har symptomene og 3 positive tester.....Kjenner jeg blir smått nervøs av å tenke over en evt ultralyd, som skal egentlig berolige meg... Huff nei...Det er så slitsomt å holde på sånn her! Andre som tenker i samme bane?

men du har jo positive tester ;)  slapp av!   ;)

Jeg tenker også veldig mye, men det er fordi jeg ikke har symptomer og det er for tidlig å teste

Vet du - det nytter ikke tenke på alt som kan gå galt. Det er bare å overlate det til naturen og la det stå til.

Tenk positivt - ikke stress - pass på blodtrykket og så går alt bra!

skriver for å se...

Jeg vet allerede det dere sier. Jeg bare har blitt grepet av nerver! Pleier aldri å være sånn egentlig,men denne gangen har jeg blitt sånn....

Jeg er akkurat lik... Har lyst å skrive av glede, men egentlig så klarer jeg ikke å glede meg før jeg har vært på ultralyd å fått bekreftet at jeg er gravid! Har også tatt 3 positive tester, men har INGEN, INGEN symptomer på graviditet!!! Utenom at jeg har ømme pupper... Så det er litt merkelig... Men mensen har jo ikke kommet, så gravid er jeg nok :) Men vi får bare prøve å slappe av....... :) Håper spirene våre klorer seg fast!

FrkHerv skrev:
Jeg er akkurat lik... Har lyst å skrive av glede, men egentlig så klarer jeg ikke å glede meg før jeg har vært på ultralyd å fått bekreftet at jeg er gravid! Har også tatt 3 positive tester, men har INGEN, INGEN symptomer på graviditet!!! Utenom at jeg har ømme pupper... Så det er litt merkelig... Men mensen har jo ikke kommet, så gravid er jeg nok :) Men vi får bare prøve å slappe av....... :) Håper spirene våre klorer seg fast!

Godt å høre at det ikke bare er meg!!:) Ja er akkurat sånn du forklarer,bare at jeg vet jeg er gravid ut i fra symptomer osv. Er vel redd for å bli happy også lei meg...Aner ikke jeg! Men har aldri vært sånn før. Ja vi satser på at dette kommer til å gå så bra!:)

Ja tenker litt sånn ja siden vi hadde en MA i mars i uke 12.. Men da hadde jeg hele veien en følelse at noe ikke var riktig.. Usikker på om den følelsen er der nå.. Føler meg ganske rolig.. Tenker at vi finner ut på tidlig- ul om ting er som det skal...

Back
Topp