Er det bare meg..?

Sissytara

Glad i forumet
Ryggen blir værre og værre, syns det er sinnsykt trist og
ubehagelig :( Jeg er ikke vant til å bli stoppet i daglige gjøremål pga smerter..
Begynner å bli så vondt at det er vondt å gå vanelig..
Når blir det bedre?
Flere som har det slik?
Er redd for hvor galt dette kan gå :( uff....

ORIGINAL: vilbli3

Ryggen blir værre og værre, syns det er sinnsykt trist og
ubehagelig :( Jeg er ikke vant til å bli stoppet i daglige gjøremål pga smerter..
Begynner å bli så vondt at det er vondt å gå vanelig..
Når blir det bedre?
Flere som har det slik?
Er redd for hvor galt dette kan gå :( uff....

Desverre er du ikke alene :( De siste dagene har jeg og hatt kjempe vondt i ryggen!
Ikke så vondt at jeg ikke klarer å gå, men :/ prøv å snakk med legen din, om du kanskje kan få noe behandling. Viktig at ryggen din klarer å fungere [:)]

Håper du blir bedre snart! Masse god bedring[:)]

Usj det høres ikke no godt ut, men jeg skal x fingrene for deg/dere og håpe dere blir bedre [:)]

Jeg har det på samme måte som deg snuppa... drev på hjemme som jeg normlat ville gjort, men endte med at jeg måtte bruke 20 minutter på å komme ut av senga i natt for å gå på do.

Vurderer å kontakte kiropraktor til uken, men får se hvordan den er om noen dager.

Er rett og slett helsikes vondt...[:'(][:'(]

ORIGINAL: atene

Usj det høres ikke no godt ut, men jeg skal x fingrene for deg/dere og håpe dere blir bedre [:)]

signerer denne jeg, ikke godt med slike smerter

Det er du ikke alene om..jeg har bekkenløsning, og noen dager fungerer jeg ikke i det hele tatt...mens andre dager merker jeg ingen ting...er rart det der....
Stort sett fungerer jeg første halvdel av dagen, så kommer ettermiddagen, og jeg går som en gammel krok[;)]

Ryggen er litt av og på. Men korsrygg, rumpe og høyre hofte gir meg følelsen av å være kjempegammel. Tror jeg vet hvordan farmor følte seg før hun oppererte hofta da hun var 80år [:D].

God bedring til oss alle! Håper det går bort med tid eller etter fødsel i hvertfall!

hei[:)] jeg hadde også ryggplager i begynnelsen (frem til uke 10 ca)..hjalp for meg å trene på fitnessball hver dag(sit ups og armhevinger,knebøy og sitte på ballen mens du tar bekkenbunsøvelser ;) ) + sykling og gå hver dag..d hjelper iallefall på meg..anbefaler den ballen på det sterkeste..kjøpte den hos kiropraktoren..de kan også vise deg øvelser du kan gjøre for ryggen/bekkenet![:)]har ikke hatt smerter i bekkenet eller i ryggen etter jeg begynte med denne ballen så får håpe det holder seg stabilt framover også[;)]

Klarer ikke den ballen jeg [:D]. Endte opp med å gå som en gammel dame i en uke etter å ha prøvd den på treningsstudio. Hadde et par hundre møter med gulvet=P

Back
Topp