Er det bare meg unicall driver å ringer til..

ORIGINAL: FrøknaFraDalen

hele tiden ? Herregud..., ringer jo hver jævla kveld jo .... har ikke tatt den for det gidder jeg ikke....[8D]
Godt å se at de plager flere [8D]
Har drevet og ringt i flere mnder..til forskjellige tider..[:@]

nei de ringer hit og[:@] hva er det? prøvde google, men ble ikke så klok. er det spørreundersøkelse? (jeg svarer aldri ukjente nr, og hverfall ikke de som begynner på 2 og 3)

ringer mellom kl 19-20 om kvelden.. litt seint for å mase synes jeg men ! jeg har litt telefon skrekk så tar den ikke jeg altså... hehe.... ikke er jeg interisert i hva dem har å si !

ORIGINAL: FrøknaFraDalen

ringer mellom kl 19-20 om kvelden.. litt seint for å mase synes jeg men ! jeg har litt telefon skrekk så tar den ikke jeg altså... hehe.... ikke er jeg interisert i hva dem har å si !

De kommer bare til å ringe igjen og igjen til du tar den og sier at du ikke er interessert.. [;)]

Ta telefonen, i det de er ferdige å presentere seg sier du Nei takk, og legger på[8D]

Jeg anbefaler at du tar den, og si at du ønsker å fjernes fra listene deres. Det er et TM selskap som selger mobilabonnement. (kanskje andre ting også, men det vet jeg ikke noe om.)

Back
Topp