Er det bare meg som...

Lilith84

Forelsket i forumet
ikkje stresser med modning og å få ungen ut fortest mulig?
Eg elsker å være gravid og storkoser meg med småen i magen...Sjøl om eg er sliten, hovner lett opp i føttene og fingrer, vondt i bekkenet, så vil eg ha han der inne ivertfall til termin...Elsker å kjenne bevegelsen og sparkene hans, glad i magen min...
Eg har sex med min kjære fordi eg har lyst, lyst på han, ikkje fordi eg vil ha ut småen, tror min kjære hadde blitt såra om det var eineste grunnenen til at vi hadde hatt oss...
Går eg på overtid, kan eg kanskje vurdere noen av disse kjerringrådene, men akuratt no stresser eg ikkje :)

PS: Eg meiner ikkje å trø noen på tærne eller noe, er bare sånn eg føler :)

Jeg stresser heller ikke.
Må innrømme at jeg begynner å bli sliten, men han kommer når han kommer. [:)]

jeg prøver ikke å tvinge han ut...hehe[8D]
Men er utålmodig , det må jeg innrømme[8D]

Men han kommer jo når han er klar da[;)]

jeg stresser ikke... er i uke 38 nå, så noen uker fra eller til spiller ingen rolle... lille snuppa kommer når hun er klar[:D] Egentlig så håper jeg ho er der inne iallefall til termin, mtp permisjonen... [&:]

vet ifra forrige gang at jeg savnet "den levende magen" etter fødselen, så jeg prøver å slappe av og nyte den siste tiden. Men gleder meg også veeeeeeldig til å hilse på sprellemor etterhvert[:D]

Alle opplever et svangerskap forskjellig, har forskjellige plager og ønsker[:)]
Jg har alltid trodd at jg skulle elske å gå gravid, noe som viste seg veldig feil[:(] Min glede i dette svangerskapet r gaven som kommer til slutt, jenta mi[:D]
Tror ikke folk direkte stresser, men man begynner å bli lei og respekt for d!
Akkurat som du elsker å gå gravid, r jg motsatt[;)] Og som mange andre her r vi alle forskjellige. Jg har valgt å ikke gjøre noe ennå for å sette igang noe modning, men om jg velger å gjøre d, r mitt valg og synes ikke folk skal dømmes for de valgene de mener r best for dem. Synes d r flott for de som elsker dette og har all tid i verden og synes oxo at d r flott at de som ikke føler d har sine kjerrigråd å fokusere på[:D]

Jeg har det akuratt som deg.... jeg elsker å gå gravid. Jeg nyter hvert øyeblikk og kunne gått gravid i 10år i strekk tror jeg [:D][:D].

Men jeg har litt annen bakgrunn ettersom jeg allerede har mistet 2 barn og så veldig gjerne vil ha henne ut frisk og fin. Men hadde jeg ikke hatt slike traumer bak meg hadde jeg virkelig ikke mast med modning... da hadde jeg bare tatt tiden til hjelp. Så forstår veldig godt at du ser på det som litt "masing" kanskje.. og er litt enig med deg. Er endel (ikke lagt merke til på nov09 altså) som maser med kjærringråd nesten før uke 35... og da blir jeg litt matt.

Æ stresse heller egentli ikkje me å få ongen ut, men e litt stressa me tanken på at guttongen min blir 6 år om 4 daga og æ har termin om 10 daga. Vil ikkje ha samme bursdag på begge ongan mine. Så enten må noka skje snart her, eller så må æ bære knipe igjen.

ORIGINAL: jafris

Alle opplever et svangerskap forskjellig, har forskjellige plager og ønsker[:)]
Jg har alltid trodd at jg skulle elske å gå gravid, noe som viste seg veldig feil[:(] Min glede i dette svangerskapet r gaven som kommer til slutt, jenta mi[:D]
Tror ikke folk direkte stresser, men man begynner å bli lei og respekt for d!
Akkurat som du elsker å gå gravid, r jg motsatt[;)] Og som mange andre her r vi alle forskjellige. Jg har valgt å ikke gjøre noe ennå for å sette igang noe modning, men om jg velger å gjøre d, r mitt valg og synes ikke folk skal dømmes for de valgene de mener r best for dem. Synes d r flott for de som elsker dette og har all tid i verden og synes oxo at d r flott at de som ikke føler d har sine kjerrigråd å fokusere på[:D]

Enig med deg. Jeg er elsker å gå gravid, men nå er jeg bare veldig lei. Sliter så med bekken å rygg så klarer knaåp å gå å gjøre noen tingen, så kan vel si at jeg ikke koser meg om dagen. Har derfor begynt med lakserolje for å se om det hjelper, men tviler i grunn, men skader ikke å prøve. Hjelper det ikke på meg skal jeg bare vente til hun selv er klar, men håper jeg slipper å gå over tiden.

Ingen stress nei. Nyter egentlig dagene uten rier og vondt og slapper av før stormen. Bekkenet har blitt mye bedre siste uka og jeg går/sitter bare og venter på at det skjer noe eller at jeg blir satt igang. Dagene er litt lange, siden jeg ikke får lov av legen til å gjøre annet enn å ta det 100 % med ro. Jeg er rastløs av natur og nå er endelig bekkenet bedre...typisk hehe...

ORIGINAL: tullemor_86

ingen stress her heller[:D]

Men vil gjerne ha henne ut, siden mens termin var på lørdag og ul termin er om 10 dager...
om hun kommer nå har det lite å si for hun er jo ferdig :)
Men driver ikke med kjerringråd forde [8D][8D]

Back
Topp