Er det bare meg som vil ha hel refleks?

Bkno7626592

Andre møte med forumet
Hvorfor finner jeg absolutt ingen hele regntrekk til vogn der hele er grønn refleks? Ønsker å være mest mulig synlig langs veien, er det bare meg som ønsker å kjøpe dette siden ingen butikker selger?.. Er det noen som evnt. vet hvor man kan skaffe dette? Føler man ikke blir like synlig langs veien med svart/grått, men mulig jeg er for nøye.. :)

Hmm, mener bestemt jeg har sett en slik, men er jammen ikke helt sikker altså...

Jeg har og sett. Fant denne på Jollyroom. Den er vel og merke ikke Gul da..
63_639183.jpeg

https://www.jollyroom.no/barnevogne...k/tullsa-regntrekk-for-liggevogn-refleks-solv

Så kjekk! Sånn ønsker vi oss nå også. Lurt å bli sett i mørker.

Så kjekk! Sånn ønsker vi oss nå også. Lurt å bli sett i mørker.
Ja, jeg tenker at det kan aldri bli for mye refleks på en vogn, så hvorfor ikke bare kjøre hele regntrekket neongrønt ;-) Fint på dagtid også så bilene oppdager vogna tidligere. Jeg får prøve å lete videre, det fantes for 5 år siden i alle fall :)

Jeg har refleksbånd på bagen, og ved regn har jeg emmaljunga sitt regntrekk, som jeg syns sitter utrolig godt på, også er det ganske mye refleks på det.
Jeg er supernøye med reflekser, og går med refleksvest selv, gjerne på dagtid også. Fester litt reflekser som man fester på armen rundt understellet på vogna, og er det mørkt har jeg hodelykt med lys eller blink i tillegg.

Jeg fant og disse, men ser de kalles hette, noe som ikke dekker hele liggedelen. Kunne tenkt meg et som dekker både det over og liggedel, men er kanskje for kravstor.. ;-) Finner jeg ikke et som dekker hele vogna så blir det nok en av disse for å ha på over et evnt. svart regntrekk som dekker alt.
Skjønner deg veldig godt. Ikke lett når man har sett for seg hva en vil ha.
Evt send mail til disse, det er avbildet på denne vogna. Men det er annonse for handlenett..

https://www.mimmis.no/tullsa-handlenett-til-barnevogn

Har runna google, ebay og wish. Ingenting å finne :banghead:
Heter helt sikkert noe annet enn de tingene jeg har søkt på :bookworm:

Last edited:
Jeg har refleksbånd på bagen, og ved regn har jeg emmaljunga sitt regntrekk, som jeg syns sitter utrolig godt på, også er det ganske mye refleks på det.
Jeg er supernøye med reflekser, og går med refleksvest selv, gjerne på dagtid også. Fester litt reflekser som man fester på armen rundt understellet på vogna, og er det mørkt har jeg hodelykt med lys eller blink i tillegg.
Takk for tips! Ja, det blir nok aldri for mye reflekser nei :-)

Skjønner deg veldig godt. Ikke lett når man har sett for seg hva en vil ha.
Evt send mail til disse, det er avbildet på denne vogna. Men det er annonse for handlenett..

https://www.mimmis.no/tullsa-handlenett-til-barnevogn

Har runna google, ebay og wish. Ingenting å finne :banghead:
Heter helt sikkert noe annet enn de tingene jeg har søkt på :bookworm:
Jeg kan sende en mail for å høre om de er i produksjon enda, mulig det er mest svarte regntrekk som er in for tiden :-) Føler jeg har runda internett jeg også, men kan jo plutselig dukke opp *krysser fingrene* :D Tusen takk for svar!

Back
Topp