Er det bare meg som føler at 3 uker er leeenge ;)

attpåklattnr2

Gift med forumet
Har igjen 3-4 uker til terminen.Og synes det virker sååålenge til ..hehe
Jeg har vært sykemeldt sidn uke 21.Har siste mnd nesten ikke gjort annet enn å være hjemme da livmora har klemt på isjias nerven og har hatt en veldig vondt venstrebein.
Gleder meg veldig til vesle jenta kommer å vondtene blir borte.Da blir dt ut i friskluft og bevege seg, skal bli helt nydelig.

Neida, jeg tror nok ikke du er alene om å føle det:p hehe vi har vel alle blitt litt små utoldmodige nå. Vi gleder jo oss alle så mye til å møte våre søte små :) Det skal bli deilig å bli kvitt alle plagene for de som har det, inkl. meg.

Jeg har ca 5 uker igjen, og syns virkelig tiden går aaalt for fort! Men det har nok noe å gjøre med at ting står litt på hodet i leiligheta vår. Har pusset opp, så her er det støv, rot og Maaaange timers jobb, før det blir koselig her. Men når det er gjort og vi kan senke skuldrene, tenker jeg at tida går saktere ja. Jeg gleder meg ikke noe mindre til å møte nurket altså, men syns det er greit at det er litt tid igjen.

Her har jeg 8 uker igjen, og det føles som en hel evighet:p

Jeg har fem uker igjen og det er ikke lenge :) Det er jo snart jul og jeg håper bare han holder seg innenfor til etter jul.. Dagene og ukene går fort selv om jeg bare sitter og ligger. Jeg gleder meg veldig til jeg kan komme meg ut litt, det er flere måneder siden jeg har hentet posten og jeg har ikke vært på matbutikk siden oktober. Siste turen jeg gikk var vel i sommer.. Det skal bli godt å få en kropp som fungerer igjen :)

Jeg kan godt forstå at tiden går saktere når man har smerter og ikke fungerer som normalt, og kjenner jeg er svært takknemlig for min velfungerende kropp.

Hold ut jenter, det nærmer seg nå!!!

Ja, jeg syns 3 uker kommer til å gå alt for fort :p men hadde det sånn sist så skjønner hvor du kommer fra :) men denne gangen syns jeg alt går så fort :p

Har 4 uker igjen,og det føles både sakte og fort ut. Gleder meg til å ikke ha så vondt,selv om jeg ikke føler jeg har sååååå vondt. Også gleder jeg meg til å møte trulta:) Men jeg gruer meg til fødselen. Men jeg håper ikke noe skjer før januar,samtidig som jeg gjerne vil ha ungen ut NÅ!

Jeg har 7 uker og 3 dager igjenn! Føles som en evighet! Føles mye lengre det enn når det var ca 28 uker igjen, føles det som :P

Jeg og syns det er en evighet til termin, føler meg så sprengt. Har ca 7 uker igjen.

Æ har ca 3 uka igjæn æ å.....å synes dæm går aiiiiiiiiillt for fort :) 1 vakt igjæn før mammapermisjon, å så e d innfløtting av nyhuset å siste juleforberedelsan igjæn....huff, skoilla ønska d va 8 uka igjæn t termin :)

Syns det går utrolig fort! Har også tre uker igjen... Sist svangerskap gikk kjempe sakte, hvertfall på slutten. Men denne gangen, ble jo akkurat gravid ;)

jeg har 7 uker igjen, og fikk litt sann panikkfølelse idag..synes det er så kort igjen, samtidig som det er lenge :/ helt merkelig! har en det ganske greit så lenge jeg tar det med ro, og ikke overanstrenger bekkenet, men det er dårlig med søvn, så benytter dagene litt til det da :) har også ei på 3 :) regner med de neste tre ukene går veldig fort, da jeg har noen julegaver igjen, og det skal pakkes inn, vi må vaske, og vi skal kose oss med julefilmer og godteri og julekakaer :) januar går nok sent, er ferdig med alle innkjøp til babyen utenom stellesaker, og ammebh til meg, så blir nok en del vasking og klargjøring av seng og vogn ol. vi blir å sette det opp litt tidlig, slik at hunden venner seg til nye møbler, da han er litt skeptisk til slikt :p takler 3 åringen fint, men bjeffer og styrer om det henger ei skjorte på gardinstanga på hengeren :p

No måtte eg inn på min side og sjekka kor lenge eg har igjen; 6 veker og 4 dager sto da der!!! Shit! Trudde det var lenger, detta går veldig fort synes eg! Mulig det begynner å gå seinere når eg går ut i permisjon, håper det, for føle meg ikkje heilt klar enda!

Jeg har igjen 4 uker + eventuell overtid. syns det er kjempelenge:P

Jag går ut i 3-uker-før-termin-permisjon på onsdag!
Tänker att tiden vill gå fort! Julklapp-shopping, matlagning, baking, styr å ställ hemma, jul, nyttår - och plötsligt sker det:-)

Glädjer mig väldigt till tiden framöver:-)

Back
Topp